عمران خان، نخست وزیر پاکستان برای چهارمین بار به طور رسمی به عربستان سعودی سفر کرد.

رایزنی نخست وزیر پاکستان با پادشاه سعودی درباره مسائل منطقهبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عمران خان، نخست وزیر پاکستان برای چهارمین بار به طور رسمی به عربستان سعودی سفر کرد.

بر این اساس، رسانه‌های دولتی پاکستان اعلام کردند «عمران خان» پیش از سفرش به نیویورک برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل، سفری دو روزه به ریاض کرده است.

این رسانه‌ها افزودند: هیات پاکستانی در بدو ورود از سوی «خالد الفیصل بن عبدالعزیز» فرماندار مکه مورد استقبال قرار گرفت. همچنین نخست وزیر پاکستان دیدار‌هایی با «ملک سلمان بن عبدالعزیز» شاه سعودی و «محمدبن سلمان» ولیعهد انجام داد.

رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند: در این دیدارها، طرفین به گفتگو در زمینه‌های مختلف از جمله مسائل دوجانبه و مسائل منطقه پرداختند. این در حالی است که رویکرد و سکوت کشور‌های عربی به ویژه عربستان و امارات در زمینه کشمیر موجبات نارضایتی مردم پاکستان را در بر داشته است و آرای عمومی در این کشور به انتقاد گسترده از شیوخ عرب پرداخته اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، پاکستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۰۴:۰۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
سردمداران امریکایی بن سلمان و بن نهیان را تا شیر داشته باشد می دوشند و وقتی از شیردهی افتادند به شنیع ترین حالت محاکمه می کنند که بگویند حقوق بشر را رعایت می کنند و ایران این حقوق بشر که خلاف قوانین الهی و انسانی است و با تمام فریب بسمت یکجانبه گرایی حرکت می کند، قبول ندارد و گذر زمان همه چیز را مشخص می کند
آخرین اخبار