تصاویر رسمی گوشی جدید شیائومی منتشر شد +تصاویر

امروز شیائومی چند تصویر از Mi 9 Pro 5G، پرچمدار بعدی خود در فضای مجازی منتشر کرد که رنگ جالب آن را به ما نشان می‌دهد.

تصاویر رسمی گوشی جدید شیائومی منتشر شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی در حال برنامه‌ریزی یک رویداد جدید در چین است که در ۲۴ سپتامبر برگزار خواهد شد. در این رویداد قرار است گوشی جدید این شرکت با نام می ۹ پرو ۵ جی - 5G Mi 9 Pro که بسیاری منتظر آن هستند، رونمایی شود. در واقع باید به این مسئله توجه کرد که این گوشی جدید نمونه ارتقاء یافته می ۹ - Mi 9 است که در ماه فوریه در رویداد MWC رونمایی شد و همان طور که از نام این دستگاه مشخص است، نسخه جدید توانایی پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم را دارد.

همچنین علاوه بر این، در Mi 9 Pro 5G از تراشه +Snapdragon 855 استفاده شده و این گوشی توانایی شارژ شدن بسیار سریع را نیز دارد. دلیل این مسئله هم وجود یک شارژر ۴۰ واتی کابلی و یک شارژر بی‌سیم ۳۰ واتی در آن است. نکته جالب این جاست که سرعت شارژر بی‌سیم این دستگاه یک رکورددار است و هنوز بهتر از آن تولید نشده است. همچنین در این بخش، قابلیت شارژ معکوس ۱۰ واتی نیز مشاهده می‌شود.

تصاویر رسمی گوشی جدید شیائومی منتشر شد +تصاویر

شارژر فوق‌العاده Mi 9 Pro 5G

فناوری جدید این شارژر به تازگی رسما معرفی شده است و شیائومی پیش‌تر اعلام کرده بود که این وسیله مستقیما به گوشی جدید این شرکت یعنی Mi 9 Pro 5G منتقل می‌شود. شرکت سازنده این محصولات، تصویر گوشی جدید خود را به صورت رسمی منتشر کرده است و شما می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید. در تصویر، این گوشی در یک رنگ سفید خاص نشان داده شده است که آن را در Mi 9 ندیده بودیم.

تصاویر رسمی گوشی جدید شیائومی منتشر شد +تصاویر

سایت JD.com، یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان آنلاین چینی، هم اکنون در حال ثبت رزرو خریداران برای این دستگاه جدید است. بر اساس شایعه منتشر شده در گذشته Mi 9 Pro 5G باید همان صفحه نمایش Mi 9 اصلی را داشته باشد همچنین دوربین اصلی این دستگاه ۴۸ پیکسل کیفیت خواهد داشت و به وسیله دو لنز دیگر همراهی می‌شود. البته هنوز معلوم نیست که تنظیمات دوربین این دستگاه با نسل پیشین خود یکی است یا با آن تفاوت دارد.

باتری عظیم ۴۰۰۰ میلی‌آمپری این گوشی در ۶۹ دقیقه توسط یک شارژر بی‌سیم ۳۰ واتی می‌تواند به طور کامل شارژ شود و این در حالی است که رسیدن از ۰ به ۵۰ درصد تنها به ۲۵ دقیقه زمان لازم دارد. طبق گفته مدیرعامل شیائومی، لی جون، اگر برای شارژ این گوشی از کابل استفاده کنید شاهد رسیدن باتری از ۰ به ۱۰۰ تنها در ۴۸ دقیقه هستید.

انتهای پیام/

انتشار تصاویر رسمی پرچمدار جدید شیائومی

برچسب ها: فناوری ، شیائومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.