روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: تخفیف ۱۵ درصدی در نمایشگاه «فروش پاییزه ۹۸» برای اجناس ارائه شده، که توانسته جای خود را در سبد کلای مردم پیدا کند.

محمدرضا مس فروش  روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  گفت: تخفیف ۱۵ درصدی در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا «فروش پاییزه ۹۸» برای اجناس ارائه شده در نظر گرفته شده است.
 
او ادامه داد: برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه توانست جای خود را در سبد کالایی مردم باز کند.

روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد گفت:هدف اصلی ما در برگزاری نمایشگاه «فروش پاییزه ۹۸» این است که کالا‌ها با قیمت پایین‌تر عرضه شود تا شهروندان بتوانند با قیمت پایین‌تر نیاز خود را در این بازار تامین کنند.

مس فروش با باین اینکه سعی شد با توجه به نیاز روز مردم و شروع سال تحصیلی کالا‌ها عرضه شود، افزود:در بازدیدی که از نمایشگاه فروش پاییزه داشتم با توجه به حضور شهروندان این نکته نمایان گر شد که از کالای ارائه شده در نمایشگاه راضی هستند.

او تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال تمام کالای عرضه شده در نمایشگاه ایرانی بوده اگرچه کالایی ممکن است مواد اولیه آن ایرانی نباشد، اما در آخر رویکرد ما این بود که کالای ایرانی با رضایت مشتری عرضه شود.
 
انتهای پیام//ج.ر

 

رویکرد نمایشگاه بین المللی مشهد، عرضه کالای ایرانی با رضایت مشتری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.