با تقویت سامانه پر ارتفاع تراز میانی جو بر روی اغلب نقاط کشور انتظار داریم تا صبح روز دوشنبه هفته آتی هوای نسبتا گرمی بر روی استان داشته باشیم.

کاهش دمای هوای خراسان رضوی از هفته آینده/وزش باد پدیده غالب جوی استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با تقویت و گسترش سامانه پر ارتفاع تراز میانی جو بر روی اغلب نقاط کشور از جمله خراسان رضوی انتظار داریم تا صبح روز دوشنبه هفته آتی هوای نسبتا گرمی بر روی استان داشته باشیم، اما با نفوذ و گسترش جریانات شمالی و نسبتا خنک بر روی استان از روز دوشنبه هفته پیش رو در غالب نقاط استان دما روند کاهشی و از گرمای هوا بشکل محسوسی در سطح استان کاسته خواهد شد.
 
  ضمن اینکه در چند روز آینده در ساعات بعدازظهر به بعد سرعت وزش باد بر روی استان افزایش و در بخش‌هایی از نوار شرقی و نیمه جنوبی استان وزش باد گاهی شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۱۲ درجه سلسیوس خنک‎ترین و سبزوار با بیشینه دمای ۳۶ درجه سلسیوس گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند.
 
طی این مدت حداقل و حداکثر دمای شهر مقدس مشهد بین ۱۶+ تا ۳۲+ درجه سلسیوس در نوسان بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهر سبزوار با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت و از ایستگاه‌های هواشناسی استان بارندگی گزارش نشده است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

پیش بینی وضعیت آب و هوای خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.