استاندار قزوین با تاکید بر اجرای طرح‌های سفر رئیس جمهور گفت: در تخصیص اعتبارات باید طرح‌های این سفر در اولویت قرار گیرد.

‍به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جمالی پور استاندار قزوین در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری با حضور علی اصغر احمدی معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های دفتر رئیس جمهور گفت: چه مسئولان ملی و چه مسئولان استانی باید تلاش کنند وعده‌های رئیس جمهور بدون کم وکاست اجرایی شود و برای تحقق این موضوع باید در تخصیص اعتبارات، اولویت با پروژه‌های سفر باشد.

جمالی پور اضافه کرد: مردم نمی‌پذیرند پروژه‌های سفر رئیس جمهور به بهانه کمبود اعتبار تعطیل یا به اجرای آن‌ها بی توجهی شود.

او افزود: اعتبارات باقی مانده برای اجرا و اتمام طرح ها باید به سرعت و قبل از انجام سفر دوم رئیس جمهور به استان تامین و تخصیص یابد.

استاندار گفت: نباید مدام به اعتبارات دولتی متکی بود بلکه باید از ظرفیت همه مجموعه‌ها به ویژه بخش خصوصی استفاده کرد.

جمالی پور افزود: نهادهایی، چون ستاداجرایی، بنیاد مستضعفان و کمیته امداد امام (ره) منابع مالی خوبی برای اجرای طرح‌ها در مناطق محروم دارند که ما باید در این استان از کمک آن‌ها بهره بگیریم.

استاندار با اشاره به ظرفیت‌های استان هم گفت: استان قزوین ظرفیت‌های متنوعی درحوزه‌های صنعتی، معدنی، کشاورزی و گردشگری دارد که در سند آمایش به آن پرداخته شده است و باید در تصمیم گیری‌های مرتبط با توسعه استان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به قزوین از مطالبات مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار