آماده شدن جهان برای بازگشت بی‌سروصدای امپراطوری‌ها/ شواهدی از آینده که نگرانی برخی کارشناسان را در پی دارد + فیلم

بسیاری از کارشناسان و سیاستمداران معتقدند جهان به سمت بازگشت امپراطوری‌های تاریخی در حرکت است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از سیاستمداران و کارشناسان معتقدند حرکت جهان به سمت بیدار شدن امپراطوری هاست و این حرکت به آهستگی در حال وقوع است. در این میان ورهوفستات، نخست وزیر پیشین بلژیک گفت:

نظم جهانی فردا نظمی نیست که بر مبنای ملت و دولت باشد. نظم جهانی فردا بر مبنای امپراتوری ها خواهد بود. چین یک ملت نیست، یک تمدن است. هندوستان را شما بهتر از من می‌دانید که یک ملت نیست، آنها دو هزار ملت هستند در هند، بیست زبان متفاوت در هند استفاده می شود. چهار مذهب بزرگ همزمان وجود دارد.

ایالات متحده آمریکا همچنین یک امپراتوری است، بیش از یک ملت. شاید فردا بیشتر آنها اسپانیایی صحبت کنند تا انگلیسی. جهان فردا جهان امپراتوری ها خواهد بود که در آن ما اروپایی ها تنها با اتحاد می توانیم از منافع خود دفاع کنیم، در یک چارچوب اروپایی در اتحادیه اروپا.

این در حالی بیان می شود که کشورهایی چون آمریکا که دم از عدالت و دموکراسی می زنند در تلاشند تا سایر ملت های جهان را نابود کرده و قلمرو خود را افزایش دهند اما برخی دیگر از کارشناسان با توجه به شرایط موجود در دنیا و نحوه حرکت کشورها به سمت آینده پیش بینی کرده اند که آمریکا در آینده ای نزدیک فروخواهد پاشید و به کشورهایی کوچک تر تقسیم خواهد شد.


بیشتر بخوانید: گنجینه‌ای حیرت‌ انگیز از تمدن ایران در کشور آلمان


انتهای پیام/
 

آینده جهان به کجا خواهد رفت؟ + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
انشا الله امام زمان میاد حکومت جهانی بر پا میکند
Iran (Islamic Republic of)
بدون نام
۰۰:۵۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
به جای جالبی اشاره کردید که در آمریکا زبان اسپانیایی تدریس شود . به نظر من الان امپراطوری تنها یه کشور در حال بازگشت هست اونم کشور چین . من از یکی شنیدم که در آمریکا داره زبون چینی تدریس میکنن چون در آینده چین سلطه شو از هر نظری که فکرشو بکنی داره گسترش میده بر جهان مخصوصا اقتصادی و کارشناسان معتقد هستند که چین جای آمریکا رو میگیره در اقتصاد و رتبه اول میشه . در مورد تجزیه آمریکا احتمالاتی هست چون احتمال داره یهودی ها برن از اسرائیل و برن اونجا . الان هم به دلیل افزایش جمعیت به قول دوست ناشناس مون به خاطر کمبود منابع مختلف احتمال جنگ وجود داره بعد خطاب به دوست ناشناس هم بگم داداش تو چین پارسال یا همین چند ماه پیش از هوش مصنوعی تو اخبار رونمایی کردن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
آینده جهان برای مستضعفان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
بر اساس وعده خداوند در قرآن کریم زمین وحکومت بر آن به مستضعفان وصالحان خواهد رسید و زندگی انسانها بهتر میشود . بنابراین بدبینی نسبت به آینده جهان کاملا بی مورد است .
Iran (Islamic Republic of)
محمد ش
۱۳:۱۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
سلام. من هم موافق هستم که آمریکا به زودی نابود میشود.
Iran (Islamic Republic of)
مهران رضایی
۱۰:۱۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
اینگونه اظهار نظر ها نشان از بسته بودن فکر و عدم اموزش صحیح و یا با هدف خاصی دارد .به نظر بنده جهان اینده شاهد فروپاشی قدرتهای بزرگ و کوچک شدن کشورها خواهد بود . شواهد اقتصادی و رشد جمعیت و بالا رفتن سطح اطلاعات مردم و...مردم جهان را بسوی تشکیل جمعیتهای کوچک صلح طلب در کنار هم پیش میبرد .
Iran (Islamic Republic of)
داور
۰۰:۲۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
انشااله خدا حق امریکا را کف دستش میگزارد
بابت خون ملتهای عراق فلسطین سوریه یمن افغانستان و هزاران جنایت دیگر مثل سرکوب ملت های بحرین و عربستان و و دهها کشور دیگر که از دیکتاتور ها همایت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
به نظرم nwo به این زودیا رخ نمیده
قبل از توسعه هوش مصنوعی به اون اندازه که بخواد مردمو بیکار کنه روند افزایشی جمعیت بسیار بحرانی میشه کمبود منابع مختلف باعث جنگ های زیادی بین کشور ها میشه
آخرین اخبار