حبیب‌الله خجسته پور بااشاره به راه‌اندازی مجدد واحد‌های تولیدی راکد گفت: حفظ سرمایه‌های اجتماعی در اولویت برنامه‌های دولت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در جلسه مشترک کمیسیون کارگری استان سمنان ضمن بیان اینکه سمنان رتبه دوم کشوری را در میزان رضایت‌مندی مردم از عملکرد دولت کسب کرده است، گفت: رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و حفظ سرمایه‌های اجتماعی ازجمله رویکرد‌های مهم دولت در این منطقه است.

او بابیان اینکه واحد‌های تولیدی در استان سمنان به سه بخش واحد‌های فعال، مشکل‌دار و تعطیل تقسیم‌شده است، افزود: بررسی عملکرد و مشکلات واحد‌های تولیدی فعال باید در دستور کار مسئولان اجرایی قرار گیرد تا از بروز هرگونه مشکلی که منجر به تعطیلی و ایجاد رکود در خط تولید این منطقه شود جلوگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه راه‌اندازی واحد‌های تولیدی نیمه فعال یا غیرفعال از دیگر اولویت‌های مهم دولت در این استان است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین راهکار برای خروج از وضعیت اقتصادی فعلی راه‌اندازی واحد‌های تولیدی و رونق تولیدات داخلی در کشور است.

خجسته پور با تأکید بر لزوم شناسایی ظرفیت‌های موجود در حوزه تولید یادآور شد: بررسی مشکلات این واحد‌های تولیدی در دو حوزه ملی و استانی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و اقدامی مؤثر برای رفع مشکلات آن‌ها انجام شود.

او با اشاره به اهمیت همکاری و تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی گفت: استان سمنان از ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه صنعت برخوردار است که بهره‌برداری از این ظرفیت می‌تواند در رونق اقتصاد و اشتغال مردم در این منطقه مؤثر واقع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان سرمایه‌های اجتماعی را عامل اصلی ایجاد توسعه پایدار در استان برشمرد و افزود: توجه به مطالبات مردم به‌ویژه قشر کارگر می‌تواند در جلب رضایت عموم مردم و ایجاد توسعه پایدار در منطقه نقش‌آفرین باشد.

انتهای پیام/ح

احصاء مشکلات واحد‌های تولیدی در استان سمنان

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.