کنترلر نوستالژیک کنسول Super Nintendo برای کنسول سوییچ عرضه شد

شرکت نینتندو اعلام کرد که کنترلر کنسول Super Nintendo در دست گیمرهای کنسول سوییچ قرار گرفته است و گیمرها می‌تواند در عناوین کنسول Super Nintendo از این کنترلر استفاده کنند.

کنترلر نوستالژیک کنسول Super Nintendo برای کنسول سوییچ عرضه شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت نینتندو به تازگی برای گیمر‌های کنسول سوییچ که به بازی‌های کلاسیک و مربوط به کنسول Super Nintendo علاقه دارند، کنترلری را طراحی کرده است که بتوانند از این طریق راحت‌تر عناوین دلخواه خود را اجرا کنند و حس نوستالژی در آن‌ها زنده شود. این کنترلر همان کنترلر کنسول Super Nintendo است که شرکت نینتندو سیم رابط آن را حذف کرده است و اتصال این کنترلر با کنسول نینتندو سوییچ بی سیم خواهدبود؛ همچنین این کنترلر SNES gamepad نام دارد.

گیمر‌هایی که تمایل به خرید این کنترلر دارد، علاوه بر پرداخت هزینه کنترلر باید مبلغی را نیز به عنوان حق اشتراک برای دسترسی به عناوین کنسول Super Nintendo پرداخت کنند، در غیر این صورت خرید کنترلر برای آن‌ها بی فایده خواهد بود چرا که این گیم پد صرفا با عناوین قدیمی کار خواهد کرد و گیمر از آن نمی‌تواند در بازی‌های جدید استفاده کند. عدم توانایی استفاده از این دسته در بازی‌های جدید به شرکت نینتندو باز نمی‌گردد چرا که در دنیای بازی‌های امروزی عدم وجود joysticks در کنترلر عملا آن را بلا استفاده خواهد کرد.

کنترلر نوستالژیک کنسول Super Nintendo برای کنسول سوییچ عرضه شد

هر کنترلر قیمتی نزدیک به ۳۰ دلار خواهد داشت و گیمر‌ها برای تهیه دو کنترلر باید مبلغ ۶۰ دلار را پرداخت کنند که مبلغ بسیار غیر معقولی به نظر می‌رسد. گیمر‌ها می‌توانند با کمی هزینه بیشتر کنترذلر 8Bitdo SF30 Pro را خریداری کنند که دارای joysticks و به راحتی می‌توان از آن در بازی‌های فعلی و قدیمی شرکت نینتندو استفاده کرد. همچنین این کنترلر با سیستم عامل‌های Windows، Android و MacOS نیز قابلیت همگام سازی دارد.


بیشتر بخوانید: عرضه نسخه بتا بازی Nioh 2


کنترلر SNES gamepad هم اکنون در بازار موجود است و گیمر‌ها می‌توانند این گیم پد را خریداری کرده و از آن در کنسول سوییچ استفاده کنند.

انتهای پیام/

کنترلر بی سیم SNES gamepad عرضه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار