قهرمانی تنیسور مازندرانی در مسابقات تنیس بانوان کشور در آمل

پرونده مسابقات تنیس آزاد مناطق بانوان کشور، امروز چهارشنبه با قهرمانی الهه قوپرانلو از مازندران بسته شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آزیتا نوروزی مسئول برگزاری مسابقات تنیس آزاد مناطق بانوان کشور ، گفت: در پایان این مسابقات که یک هفته و با رقابت ۴۸ تنیسور با رنکینگ برتر کشوری درمجموعه ورزشی امیر آمل برگزار شد، در دیدار نهایی و تمام مازندرانی الهه قوپرانلو و ترانه مهران به مصاف هم رفتند که درنهایت الهه قوپرانلو با تجربه، حریف جوان خود را شکست داد و جام قهرمانی مسابقات را بالای سر برد.

او افزود: پریسا شکاری و نگار حبیبی هر دو از تهران به طور مشترک سوم شدند.

نوروزی گفت: مسابقات در ۲ جدول مقدماتی و اصلی برگزار و برترین‌ها به مرحله دوم و نیمه نهایی صعود کرده بودند.

او گفت: با اعلام فدراسیون تنیس، ۱۲ نفر برتر و دارای رنکینگ اول تا دوازدهم کشوری از حضور در این مسابقات حضور نداشتند و این وضعیت باعث شده بود تا فرصت حضور برای تنیسور‌های جوان‌تر که به دنبال افزایش رتبه در جدول رده بندی سالانه بودند، شرکت کنند.

نوروزی افزود:، قهرمان این مسابقات علاوه بر جایزه نقدی، ۱۵۰ امتیاز، نفر دوم ۱۰۰ و نفرات سوم مشترک ۶۰ امتیاز کسب کردند که این امتیاز‌ها در مجموع  رتبه بندی سالانه و انتخاب برترین تنیسور بانوان کشور محاسبه خواهد شد.

۲ مرحله قبلی مسابقات تنیس آزاد مناطق بانوان کشور در شهر‌های ساری و بابل برگزار شد و مرحله چهارم مسابقات اواخر آذرماه در کرج برگزار خواهد شد.

شهرستان آمل در ماه گذشته نیز مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کمتر از ۱۲ وبالای ۱۲ سال را میزبانی کرده بود.
انتهای پیام/س
 

قهرمانی تنیس بانوان کشور به یک مازندران رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.