استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۸۵ طرح در حوزه آب، فاضلاب و برق با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ريال به بهره‌برداری رسیده است.

اجرای ۸۵ طرح در حوزه آب و برق با ۱۰ هزار میلیارد ريال اعتباربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در مجموع ۲۵۹ طرح وزارت نیرو با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان اعتبار در این استان در حال اجراست.

او گفت: از این تعداد، ۸۵ طرح در حوزه آب، فاضلاب و برق با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ريال به بهره‌برداری رسید.

عباسی افزود: طرح های در دست اجرا به طور میانگین بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و با قول مساعد وزیر پیش‌بینی می‌شود تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

او با بیان اینکه تصمیمات جدیدی در وزارت نیرو شکل گرفته که می‌تواند نویدبخش تحولات خوبی در این استان باشد، اضافه کرد: تجدیدنظر در میزان سهمیه آب استان، تجهیز کارگاه آبگیر طرح بن به بروجن، تسریع در اجرای طرح آبرسانی ونک و تخصیصی بخشی از آب این سد به شهرستان بروجن، تملک اراضی کارگاه سد کوهرنگ و رفع مشکلات آبی ۳۱ طرح کشاورزی حاشیه زاینده‌رود بخشی از این تصمیمات است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازدید میدانی وزیر نیرو از طرح‌های مهم و حیاتی انتقال آب این استان، خاطرنشان کرد: بی‌شک مشکلات موجود با وزیر مطرح و در راستای رفع این مسائل راهکار‌های موثری اندیشیده می‌شود.

عباسی، تسریع در اجرای طرح بن به بروجن را از مهمترین مطالبات مردم این استان برشمرد و گفت: با قول مساعد وزیر نیرو اجرای این طرح با تامین اعتبار مورد نیاز شتاب می‌گیرد و مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام/خ

اجرای ۲۵۹ طرح وزارت نیرو در چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار