شهردار زرند گفت: با احداث بوستان مسافر در زرند این منطقه به یکی از مناطق گردشگری نمونه شهر تبدیل خواهد شد.

آغاز ساخت بوستان بزرگ مسافر زرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدرضامهدلو شهردار زرندگفت: شهر زرند به دلیل قرار گرفتن در مسیر شمال به جنوب بیشترین نیاز به فضا‌های جدید برای احداث بوستان و فضای سبز را دارد، بیان کرد: احداث این بوستان علاوه بر این که سرانه فضای سبز شهر زرند را تا حد قابل توجهی ارتقا خواهد داد باعث رونق گردشگری و بهره مندی شهروندان از فضا‌های شهری نیز خواهد شد.


او احداث بوستان‌های محله‌ای را یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری دانست و افزود: ایجاد این بوستان‌های محله‌ای موجب مشارکت بیشتر شهروندان در امور شهری می‌شود و بر توسعه نشاط اجتماعی تأثیر مستقیمی دارد.

مهدلوگفت: مساحت بوستان مسافر در فاز اول را ۳۳۱۰ مترمربع عنوان کرد و افزود: فاز اول این بوستان با اتمام عملیات خاک برداری آغاز خواهد شد که شامل نمازخانه، رستوران، فروشگاه، آلاچیق، سرویس بهداشتی، محل بازی کودکان، آبنمای موزیکال و... خواهد بود.

شهردار زرندبابیان اینکه فاز دوم این مجموعه را شامل ساخت سوئیت‌های اقامتی دانست و عنوان کرد: برای اجرای این طرح که به مراتب از بوستان شهداء بزرگتر و مجهز‌تر خواهد بود، بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هزینه نیاز داریم.

او تصریح کرد: امیدواریم در شش ماه آینده بتوانیم بخشی از این بوستان را به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/ح

بوستان مسافر زرند راه اندازی می شود

برچسب ها: بوستان ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار