اولین نمایشگاه رونق تولید ملی، پوشش‌های ساختمانی و نوشت افزار و لوازم التحریر با حضور تولیدکنندگان مطرح استان در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت تولید در اقتصاد تصریح کرد:حدود ۱۲ سال است که شعار سال به موضوع اقتصاد برمی گردد و حدود ۵ سال است که به صورت اخص به بحث تولید اشاره شده است و این نشان از اهمیت تولید در اقتصاد است.

او  بهترین راه برون رفت از رکود اقتصادی را رونق تولید دانست و این گونه گفت که با وجود تحریم‌ها که عاملی بازدارنده به حساب می‌آید باید در خصوص ساختار‌ها و مدیریت زیر ساختی هم برنامه ریزی‌های لازم انجام گیرد تا بتوانیم زمینه را برای رونق تولید و مسیر خروج از رکود را هموار کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر قانون حداکثر استفاده از توان تولید و خدمات کشور و حمایت از تولید داخل در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است و برای تسهیل امور هر دستگاه دولتی یا غیر دولتی که از تسهسلات دولتی بهره برده اند میتوانند در سامانه وزارت صمت ثبت نان کنند و نیاز‌ها و تولیدات خود را مطرح کنند تا از عدم وجود هر کدام از موارد اطمسنان حاصل شود.

فولادگر در پایان افزود:تولیدکنندگان در کنار معرفی محصولات در نمایشگاه‌ها باید به موضوع کیفیت محصول هم توجه کنند تا بیشترین بهره گیری را از این حمایت‌ها داشته باشند.
 
انتهای پیام/ی
 
 

نمایشگاه نوشت افزار تولید ملی در پل شهرستان

برچسب ها: نمایشگاه ، تولید ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.