تقوی گفت: همه‌ی خانواده‌های مددجوی کمیته‌ی امداد استان سمنان که آسیب‌دیده از سیل و حوادث بودند، خسارت دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، تقوی معاون کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه خسارات سیل و حوادث به ۶۷۰ خانوار مددجوی کمیته امداد استان از ابتدای سال ۹۸ تا کنون صورت گرفته است، گفت: در ماه‌های اول سال ۹۸ در سطح استان شاهد بروز حوادثی، چون رانش و سیل بودیم که خسارات متعددی را به خانوار تحت پوشش کمیته امداد در مهدی‌شهر، شاهرود، میامی و غیره تحمیل کرد.

او افزود: با اهتمام مسئولان سه مرحله بازدید از مناطق سیل‌زده استان سمنان با حضور کارشناسان کمیته امداد و بیمه انجام شده است و توانسته‌ایم خسارات خوبی را برای بهسازی منازل مسکونی مددجویان کمیته‌ی امداد پرداخت کنیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان تاکید کرد: همه خانه‌های آسیب دیده خسارت خود را دریافت کرده‌اند؛ به خانه‌های شهری ۳۵ و روستایی ۲۵ میلیون تومان برای جبران خسارت‌های ناشی از حوادث غیرمترقبه واحد‌های مسکونی پرداخت شده است.

تقوی اظهار داشت: بیشترین خسارت واردشده حوادث طبیعی مانند سیل و رانش در سطح استان سمنان با ۳۹۱ مورد متعلق به میامی است و پس از آن بسطام با ۹۵ و شهمیرزاد با ۵۳ بیشترین فراوانی خسارت را در استان داشته‌اند.

انتهای پیام / م

بیشترین خسارت واردشده حوادث طبیعی در سطح استان سمنان متعلق به میامی است

برچسب ها: حوادث ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.