مرسدس بنز بی‌سر و صدا وارد بازار اسکوترهای برقی می‌شود

مرسدس بنز به جرات یکی از پیشگامان صنعت خودروسازی در جهان است. حال این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای ورود قدرتمند به بازار اسکوترهای برقی است.

مرسدس بنز بی‌سر و صدا وارد بازار اسکوترهای برقی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرسدس بنز تصمیم دارد ضمن همکاری با شرکت میکرو سوئیس به بازار اسکوترهای برقی وارد شود. بنز به عنوان یکی از مطرح‌ترین خودروسازان جهان در حال برنامه ریزی برای تولید اسکوترهایی با کیفیت برتر و پیشرفته است. در حالی که خودروهای قدرتمند مرسدس بنز در تمام جهان مشتریان خاص خود را دارند این شرکت به دنبال گسترش تولیدات خود در زمینه‌های مختلف است.


بیشتر بخوانید: دکمه‌های جادویی درون کابین خودروی Mercedes-AMG CLS 53 + تصاویر


یکی از مدیران ارشد مرسدس بنز گفت: "با توجه به ترافیک سنگین و اهمیت به موقع رسیدن به مقصد، مردم به دنبال وسیله نقلیه‌ای سریع، سبک و مقرون به صرفه هستند. اسکوترهای برقی مرسدس بنز با کیفیت مطلوب و امکانات خاص خود راه‌حلی مناسب برای گریز از خیابان‌های شلوغ است و با کمترین میزان تولید آلایندگی علاوه بر جا به جایی سریع تقریبا هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کند. در واقع اسکوتر برقی مرسدس بنز بهترین همراه مردم در طول سفرهای درون شهری است."

مرسدس بنز بی‌سر و صدا وارد بازار اسکوترهای برقی می‌شود

اسکوترهاتی برقی مرسدس بنز از سال آینده به بازار می‌آید

شرکت مرسدس بنز اسکوتر‌های برقی خود را از اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی به مشتریان عرضه می‌کند. این وسایل نقلیه سبک و سریع در مرحله اول فروش در اختیار نمایندگان فروش بنز در آلمان قرار می‌گیرد. هنوز برنامه دقیق بنز برای عرضه اسکوتر‌های برقی و مشخصات و قیمت آن‌ها مشخص نشده است.

باتوجه به سابقه طولانی و موفق شرکت سوئیسی میکرو در تولید اسکوترهای برقی و معمولی، همکاری این شرکت با مرسدس بنز می‌تواند نتایجی مطلوب برای استفاده کنندگان از این نوع وسایل نقلیه داشته باشد. استفاده از اسکوترهای برقی در برخی از نقاط جهان تا حدی متداول شده است که مسئولان شهری را با چالش مواجه ساخته و اجرای قوانین خاص برای حرکت با این وسایل نقلیه را ضرورری ساخته است. 

مرسدس بنز بی‌سر و صدا وارد بازار اسکوترهای برقی می‌شود

در حال حاضر دیگر شرکت‌های بزرگ آلمانی مانند BMW  نیز در زمینه طراحی و تولید اسکوترهای برقی فعالیت می‌کنند. 

انتهای پیام/

همکاری مرسدس بنز با شرکت میکرو سوئیس برای تولید اسکوترهای برقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار