مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: برای توسعه و اجرای طرح‌های مختلف راهداری در شهرستان مشکین شهر ۲۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات راه‌های ارتباطی شهرستان مشگین شهر گفت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۴۳ کیلومتر روکش آسفالت در محور‌های اصلی، فرعی و روستائی این شهرستان، ۵۵۰ کیلومتر تجدید خط کشی، ۴۷ هزار مترمربع لکه گیری، ایجاد روشنایی، نصب تابلوها، علائم و استوانه‌های ایمنی توسط راهداران پرتلاش دیار سبلان انجام شده است.

او تصریح کرد: با توجه به بازدید‌های متعدد انجام شده از مسیر‌های ارتباطی شهرستان مشگین شهر، راه‌های ارتباطی این شهرستان در مقایسه با سایر مناطق از وضعیت قابل قبولی برخوردار است و برای بهبود هرچه بیشتر وضعیت راه‌های ارتباطی شهرستان مشگین شهر از تمام امکانات استفاده خواهیم کرد.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل از فرمانداران شهرستان‌ها خواست تا با تخصیص به موقع اعتبارات راهداران را در ارائه خدمات لازم به مردم بیش از پیش یاری کنند.

ولی ملکی، نماینده مردم شهرستان مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از تلاش‌های راهداران در توسعه و حل مسائل مربوط به راه‌های این شهرستان قدردانی کرد و با اشاره به جلسه روز گذشته خود با حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از اخذ دستورات لازم جهت تکمیل ساختمان اداری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر، حل مشکلات راه‌های ارتباطی و همچنین تخصیص قیر یارانه‌ای به این شهرستان خبر داد.

اکبر صمدی، فرماندار شهرستان مشگین شهر نیز در این جلسه ضمن تشکر از عملکرد و اقدامات عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل و مخصوصا شهرستان مشگین شهر از اختصاص ۵۴ میلیارد ریال اعتبار جهت بهبود وضعیت راه‌های ارتباطی شهرستان خبر داد.

او با اشاره به وسعت گسترده و وضعیت راه‌های ارتباطی شهرستان خواستار توجه بیشتر به محور‌های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر شد.

در پایان جلسه مقرر شد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشکین شهر نسبت به آسفالت محور‌های مواصلاتی روستا‌های قوشه، امیر کندی، بیجق_آق درق، پیرازمیان، خرم آباد و چاناق بلاغ اقدام نماید.

انتهای پیام/ح

اختصاص ۵۴ میلیارد ریال اعتبار برای راه‌های ارتباطی مشکین شهر

برچسب ها: راهداری ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکی
۱۱:۱۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
یعنی روستای لنج آباد (بالاتراز چاناق بلاغ) روی آسفالت را خواهد دید؟؟؟!!!! مسئولین عزیز مردیم از بس دویدیم و انتظار کشیدیم