مدیر ارتباطات سیار مخابرات استان یزد گفت: پروژه‌های ارتقای تکنولوژی تلفن همراه در در دو روستای بافق با اعتباری بالغ بر ۱۴میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد مسعودی مقدم مدیر ارتباطات سیار مخابرات استان یزد گفت: پروژه ارتقا اینترنت به نسل چهارم در دو روستای بساب و شیطور بافق با اعتباری بالغ بر ۱۴میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

او ظرفیت و پتانسیل روستا‌های بافق برای استفاده از خدمات دیتا را بسیار خوب برشمرد و افزود: در روز عاشورا دو روستای شیطور و بساب به ترتیب ۹۰و۲۰۷گیگابایت مصرف اینترنت داشتند.

مدیر ارتباطات سیار مخابرات استان یزد تصریح کرد: تکنولوژی فرجی که در اختیار این دو روستا قرار گرفته با سرعت ۷۰مگا بیت در ثانیه در اختیار مشترکین قرار میگ یرد.

او همچنین گفت: بافق از نظر مصرف پهنای باند جز شهرستان‌هایی است که با مصرف روزانه ۴هزار گیگابایت در سطح استان مصرف پهنای باند موبایل بالایی دارد.

در حال حاضر شهرستان بافق دارای ۱۷۰۰۰ شماره تلفن ثابت، بیش از ۱۵۰۰۰ شماره تلفن سیار، ۱۶ مرکز تلفن با سوئیچ‌های مختلف دیجیتال است و علاوه بر این با وجود ۴۰ دفتر مخابراتی تقریباً تمام روستا‌های شهرستان دارای ارتباط تلفنی است.

انتهای پیام/ی

ارتقا اینترنت روستا‌های دهستان سبزدشت بافق به نسل چهارم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.