کاپبتان پرسپولیس گفت: متاسفانه داربی در هفته‌های ابتدایی برگزار می‌شود و ناهماهنگی‌هایی هنوز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید عالیشاه، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد: به ۳ امتیاز این دیدار نیاز داشتیم و خیلی خوشحال هستم که این اتفاق رخ داد. با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به برد دست یافتیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

او افزود: موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، اما مهم کسب پیروزی بود که به آن رسیدیم. از بازی‌های بعد باید بهتر شویم و از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم بیش‌تر استفاده کنیم.

عالیشاه در مورد قانون ۹۰ به ۱۰ ظرفیت ورزشگاه آزادی برای دربی گفت: امیدوارم این اتفاق شدنی باشد و رخ دهد و بدون هیچ مانعی این دیدار برگزار شود.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس بدون محروم مقابل استقلال در دربی ۹۰


کاپیتان پرسپولیس در خصوص صحنه مشکوک در داخل محوطه جریمه که توپ با دست مدافع صنعت نفت آبادان برخورد کرد، اظهار داشت: من در آن صحنه می‌خواستم توپ را به ترابی پاس دهم که دست بازیکن حریف مسیر توپ را عوض کرد. به نظر من پنالتی بود، اما کارشناسان باید در این خصوص صحبت کنند.

عالیشاه در پایان درباره دیدار با استقلال گفت: متاسفانه دربی در هفته‌های ابتدایی برگزار می‌شود و ناهماهنگی‌هایی هنوز وجود دارد، اما ما باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم و بتوانیم در آن دیدار هم پیروز شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار