سردار هاشمی گفت: شعار واحد هفته دفاع مقدس «ما پیروز هستیم» است که این شعار با شعور و عقلانیت نام گذاری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، نشست کمیته ایثارگران هفته دفاع مقدس با حضورسردار هاشمی مدیر کل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن جلسات بنیاد شهید قم برگزار شد.

سردار هاشمی در آستانه هفته دفاع مقدس گفت: شعار واحد هفته دفاع مقدس «ما پیروز هستیم» است که این شعار با شعور و عقلانیت نام گذاری شده که در این باره امام راحل فرمودند: ما انقلاب را به همه جهان صادر خواهیم کرد و امروزه بیداری اسلامی در ۱۵ کشور دنیا حکم فرماست.

وی افزود: شهدا با استقامت به میدان آمدند و همواره خط و مشی ولایت فقیه را پیش گرفتند پس ما در قبال آن‌ها موظف هستیم تا یاد و خاطرات آن‌ها را زنده نگه داریم.

مدیر کل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم، نسل چهارم انقلاب می‌طلبد مواردی که در جنگ اتفاق افتاده به صورت مکتوب به صورت یک گنجینه در دولت‌های مختلف برای همگان استفاده شود.

سردار هاشمی با اشاره به اهمیت و جایگاه شهدا در انقلاب مطرح کرد: مسئولین و مدیران تمام ارگان‌ها موظفند تا به صورت ویژه به هفته دفاع مقدس و منش شهدا بپردازند، ما انقلاب کردیم تا در کنار مردم باشیم و پاسخگوی مطالبات آن‌ها باشیم پس باید از رزمندگان دعوت کنیم تا بازگو کردن وقایع جنگ از خاطرات جنگ غبار روبی کنیم.

وی برنامه‌های پیش رو در هفته دفاع مقدس را بدین شرح اعلام کرد: غبار روبی مزار شهدا، گل فشانی و عطر افشانی مزار شهدا در تمام نقاط شهر، تجلیل و تکریم خانواده شهدا و ایثارگر، برگزاری مراسم زنگ ایثار در مدارس، برپایی ایستگاه صلواتی، تولید برنامه در رسانه، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه ایثارگران و چاپ بنر تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط تمام ارگان‌ها و نصب در سطح شهر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان قم بود.

سردار هاشمی از صدا و سیما خواستار شد تا برنامه‌های هفته دفاع مقدس را در اولویت قرار دهند و به صورت ویژه به آن بپردازند.

در این نشست نماینده سپاه پاسداران گفت: نمایشگاه هفته دفاع مقدس توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اردوگاه غدیر انتهای شهرک قدس از ۳۱ شهویر ماه آغاز و به مدت یک هفته به اجرای برنامه‌هایی شامل: مانورعملیات، رژه سربازان، تجلیل از بسیجیان و سربازان شهید و دیگر برنامه‌های فرهنگی پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/الف

برگزاری نشست کمیته ایثارگران هفته دفاع مقدس در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار