رئیس دادگستری عنبرآباد گفت: همایش سران طوایف، علما و متنفذین جنوب و شرق استان کرمان ۲۸ شهریورماه به میزبانی شهرستان عنبرآباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، داوریان رئیس دادگستری عنبرآباد، گفت:سومین همایش سران طوایف، علما و متنفذین جنوب و شرق استان کرمان ۲۸ شهریور ماه باحضور معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه کشور و مسئولین کشوری و استانی به میزبانی عنبرآباد برگزار می شود.

اوگفت:امیدواریم بتوانیم از ظرفیت و فرصت همایش سران طوایف، علما و متنفذین و میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار برای ارتقای امنیت جنوب و شرق استان کرمان بهترین استفاده را داشته باشیم.

داوریان گفت:برنامه ریزی‌ها به نحوی انجام شده است که همایش منطقه‌ای با کیفیت بالا و نظم و امنیت مطلوب برگزار شود.

او  ادامه داد: در صدد هستیم که از فرصت‌های ایجاد شده با همایش سران طوایف، علما و متنفذین برای ارتقای امنیت، رفاه، آسایش گام برداریم.

همچنین در خبری دیگر ،مسئول بسیج جامعه زنان عنبرآباد گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس نمایشگاه عفاف وحجاب در حاشیه مراسم عزاداری دهه دوم محرم در مصلای عنبراباد گشایش یافت.

عابدینی افزود: این نمایشگاه همزمان با برنامه عزاداری از امشب به مدت ۵ شب از ساعت هشت تا ده شب در مصلا برای بازدید عموم برپا شده است.

انتهای پیام/ی

ارتقا امنیت با همایش سران طوایف در عنبرآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار