مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به استقبال پرشور و گسترده کودکان و نوجوانان در سراسر کشور از مهرواره ملی نیایش خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با اشاره به استقبال پرشور و گسترده کودکان و نوجوانان در سراسر کشور از مهرواره ملی نیایش، از دریافت فراوان و بی‌نظیر آثار ادبی و هنری به دبیرخانه این مهرواره خبر داد.

او  با اشاره به استقبال پرشور و گسترده کودکان و نوجوانان در سراسر کشور از مهرواره ملی نیایش، از دریافت فراوان و بی نظیر آثار ادبی و هنری به دبیرخانه این مهرواره خبر داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه ارسال آثار به ششمین مهرواره ملی نیایش را بیش از حد پیش بینی دست اندرکاران برگزاری آن عنوان کرد و افزود: برگزاری ششمین مهرواره «نیایش» با هدف پرورش حس دینی، ایجاد حس انس و الفت کودکان و نوجوانان با خداوند و همچنین نشانه‌های آفرینش، .. و در گستره کشوری به ما واگذار شده است و خوشحالیم که این برنامه با این حد از استقبال شرکت کنندگان روبه‌رو شده است.

او با اعلام تشکیل جلسه‌های متعدد برای انجام تمهیدات لازم در راستای برگزاری این رویداد ملی در اداره کل کانون استان کرمانشاه، گفت: کمیته‌های مختلف این مهرواره با هدف تسریع در فرآیند برنامه‌های مقدماتی آن و با حضور مسؤولان استانی و کشوری تشکیل می‌شود.

فتاحی گفت: این مهرواره در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و برای مخاطبین هشت تا ۱۸ سال و همچنین، ویژه مربیان کانون پرورش فکری، به میزبانی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه و در آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

دریافت فراوان و بی‌نظیر آثار ادبی و هنری به دبیرخانه

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.