مدیرکل حج و زیارت فارس گفت: ۳۴ هزار نفر از استان فارس برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا زینلی مدیرکل حج و زیارت استان فارس بیان کرد: با توجه به توافق به عمل آمده بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق زائران می‌توانند از ۱۰ شهریور تا هفتم آبان ماه امسال بدون نیاز به اخذ روادید و به شرط ثبت نام در سامانه سماح همراه با گذرنامه معتبر برای زیارت اربعین  حسینی وارد کشور عراق شوند.

او، تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام در سامانه سماح از طریق سایت اینترنتی samah.haj.ir یا مراجعه مستقیم به دفتر‌ها و شرکت‌های زیارتی مجاز سازمان حج و زیارت اقدام کنند.

زینلی، ادامه داد: هزینه بیمه، هلال احمر و ثبت نام ۲۵۰ هزار ریال است که از متقاضی در ۱۴۵ دفتر مذکور اخذ می‌شود و افرادی که به شکل مستقیم از سامانه ثبت نام می‌کنند تنها باید ۲۲۰ هزار ریال را پرداخت کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان فارس افزود: لغو روادید برای بازه زمانی مذکور اجرایی است و خارج از این محدوده زمانی زائران موظف به اخذ روادید از طریق دفاتر زیارتی هستند.

او، اضافه کرد: افراد باید به زمان اعزام خود توجه کنند، زیرا این سامانه تا قبل از اربعین حسینی برای ثبت نام متقاضیان باز است.

انتهای پیام/ت

ثبت نام زائران از فارس برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.