رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس به منظور نظارت بر توزیع نوشت افزار دانش آموزی تا ۱۰ مهر در این استان ادامه خواهد داشت.

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس تا ۱۰ مهر ادامه داردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی بیان کرد: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس به منظور کنترل قیمت اقلام مورد نیاز دانش آموزان شامل دفتر، خودکار، مداد، کیف و لباس از ۱۰ شهریور آغاز شده که تا ۱۰ مهر ادامه خواهد داشت.

او افزود: با توجه به در پیش بودن سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضای خرید برای نوشت افزار و لوازم آموزشی، فعالیت‌های دیگری نیز برای جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی صورت گرفته است از جمله گشایش نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم نوشت افزار و پوشاک دانش آموزی و فروش فوق العاده لوازم مدرسه.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی مربوط به ویژه اداره کل تعزیرات حکومتی به صورت منظم برای نظارت جدی بر بازار نوشت افزار دانش آموزان و همچنین به منظور تسریع در اعمال قانون برای متخلفان انجام می‌گیرد.

حسینی اعلام کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم انواع نوشت‌افزار، پوشاک، کفش و برخی از کالا‌های اساسی با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصد از ۲۲ شهریور در نمایشگاه بین‌المللی بوشهر آغاز به کار کرده و هشت روز فعال است.

او گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، می‌توانند آن را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ یا مراجعه حضوری به اداره صنعت، معدن و تجارت در نقاط مختلف استان اعلام کنند.

انتهای پیام/ک

ادامه گشت نظارتی بازگشایی مدارس تا دهم مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.