کریمی گفت: در طرح نذر آب ۲، ۶تیم به مناطق آسیب دیده استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان اعزام شدند.

علی گنج کریمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات سازمان جوانان در پویش نذر آب ۲ اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف بشر دوستانه و کمک رسانی به مردم آُسیب دیده تیم‌های حمایت فرهنگی و اجتماعی (سحر) در استان‌های متاثر از خشکسالی در کنار اعضای داوطلبان حضور یافتند.

او در ادامه بیان کرد: تیم‌های سحر در حوادث بزرگ گذشته، چون زلزله استان کرمانشاه و سیل استان گلستان، لرستان و خوزستان به مناطق اعزام شدند و به افراد آسیب دیده خدمات مورد نیاز را ارائه دادند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: تا کنون ۶ تیم به مناطق آسیب دیده استان‌های سیستان و بلوچستان (شهرستان‌های هیرمند، ایرانشهر و ...)، خراسان جنوبی (شهرستان پیشه) و هرمزگان (بندرعباس) اعزام شدند و همچنین دو هزار نفر از مردم این مناطق از برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف ارائه شده توسط تیم‌های فرهنگی و اجتماعی بهره‌مند شدند.


بیشتر بخوانید: نصب ۲۷۳ مخزن آب در طرح نذر آب دو/ توزیع بیش از یک میلیارد ریال تجهیزات پزشکی


گنج کریمی مطرح کرد: آموزش‌های مختلفی همچون امداد و کمک‌های اولیه، مفاهیم قرآنی و قصه‌های قرآنی، آشنایی باتاریخچه و فعالیت‌های هلال احمر، مهارت‌های زندگی، کار آفرینی و نکات بهداشتی و مسایقات ورزشی، فرهنگی و مذهبی و همچنین انجام بازی‌های هدفمند، مشاوره‌های فردی و گروهی، تشویق مردم به مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی و اجرای تئاتر و جنگ از مهم‌ترین فعالیت‌هایی بوده که انجام شده است.

او عنوان کرد: اقلام اهدایی شامل لوازم التحریر، لباس فرم مدرسه، اسباب بازی، کیف مدرسه، لوازم نقاشی، وسایل بهداشتی و ... در بین مردم توزیع شده است.

انتهای پیام/

بهره مندی دو هزار نفر از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار