۷۰ ایده برتر کارآفرینی در کمیته امداد استان سمنان داوری می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه نخستین رویداد کارآفرینی این نهاد به مدت سه روز در اردوگاه فرهنگی تربیتی حضرت مهدی (عج) مهدی‌شهر و اردوگاه شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار می‌شود،گفت: در این استارت آپ ویکند کارآفرینی ۷۰ ایده داوری خواهند شد که در نهایت برترین‌ها به مرحله پایانی راه خواهند یافت.

او ضمن بیان اینکه زمان برگزاری این رویداد ۲۸ لغایت ۳۰ شهریورماه سال جاری خواهد بود، افزود: افتتاحیه پنجشنبه ۲۸ شهریور ساعت ۹ صبح در اردوگاه فرهنگی تربیتی حضرت مهدی (عج) مهدی‌شهر و اختتامیه ۱۱ صبح در سالن کنفرانس اردوگاه شهید کلاهدوز شهمیرزاد برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه برای داوری ایده‌های برتر از متخصصان داخل و خارج استان بهره گرفته‌شده است، ابراز داشت: هدف از برگزاری این رویداد در واقع توسعه ایده‌ها و رساندن طرح‌ها برتر اشتغال به مرحله تولید انبوه محصول است.

مسعودیان راد در ادامه تصریح کرد: معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان از این ایده‌های برتر حمایت همه‌جانبه را خواهد داشت و ضمن آن طرح‌ها به سرمایه‌گذاران برای عملی کردن و رسیدن به تولید انبوه و درنتیجه سرمایه‌گذاری معرفی می‌شوند.

او  بابیان اینکه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در این استارت آپ با محیط کاری بیشتر آشنا می‌شوند، اضافه کرد: آشنایی این نخبگان با چالش‌ها اجرای طرح و عملی کردن ایده‌های نو از دیگر اهداف برگزاری این رویداد محسوب می‌شود و ضمن آن از سرمایه‌گذاران بخش اقتصادی نیز برای حضئر در مراسم دعوت به عمل‌آمده است.

انتهای پیام / م

حمایت همه‌جانبه معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان از ایده های برتر کار آفرینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.