بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است در اردوی آستاراخان روسیه به تیم ملی اضافه شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات فوتسال چهار جانبه آستاراخان روسیه از ۳۱ شهریور ماه آغاز می‌شود و تیم ملی کشورمان قرار است بامداد جمعه به این کشور سفر کند و از بازی‌های خود را از روز یک مهر ماه آغاز می‌کند.

حسین طیبی باریکن تیم ملی فوتسال کشورمان و باشگاه غیرت آلماتی قزاقستان به دلیل حضور داشتن در مسابقه فینال سوپرکاپ قزاقستان در لیست اولیه ناظم الشریعه برای رقابت‌های آستاراخان جایی نداشت، اما با صحبت‌هایی که او با سرمربی تیم ملی داشت، قرار شد پس از آن که فینال سوپرکاپ این کشور به پایان رسید به اردوی تیم ملی اضافه شود.

به همین دلیل حسین طیبی روز شنبه به اردوی تیم ملی در روسیه اضافه خواهد شد و قرار است ملی پوشان را در رقابت‌های چهار جانبه همراهی کند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های چهار جانبه آستاراخان روسیه با تیم های جمهوری آذربایجان،قزاقستان تیم میزبان یعنی روسیه دیدار خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: فهرست متفاوت ناظم الشریعه/ ستاره‌ها به تیم ملی فوتسال بازگشتند


تیم غیرت قزاقستان که در ترکیب خود از حسین طیبی بازیکن ملی پوش کشورمان بهره می‌برد دیشب در مسابقه فینال سوپرکاپ قزاقستان برابر اکتوویه موفق شد با ۴ گل به پیروزی دست پیدا کند.

تیم غیرت قزاقستان نه تنها با این پیروزی به مقام قهرمانی مسابقات سوپرکاپ این کشور دست پیدا کرد بلکه توانست انتقام سال گذتشه خود را در جام حذفی که در برابر همین تیم شکست خورده بود را بگیرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار  از فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار