معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: دهیاران و شورا‌ها در کاهش آسیب‌ها در روستا‌ها نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در نشست با دهیاران و روسای شورای اسلامی روستای شهرستان بیله سوار با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: وظیفه شورا‌های اسلامی روستایی و دهیاران تنها به امور عمرانی خلاصه نمی‌شود بلکه باید در مسائل اجتماعی و کاهش آسیب‌ها در روستا‌ها نقش آفرینی کنند.

او اظهار کرد: کار‌های عمرانی تا زمانی که پیوست فرهنگی نداشته باشد مقبولیت عمومی پیدا نمی‌کند و اهمیت برنامه‌ها و موضوعات فرهنگی نه تنها کمتر از کار‌های عمرانی و زیربنایی نیست بلکه فراتر از آن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل عنوان کرد: در زمینه آسیب‌های اجتماعی باید کار‌های زیربنایی صورت گیرد و کار‌های صوری، عجولانه و غیر کارشناسی نتایج مثبتی در بر نخواهد داشت.

ندایی بیان کرد: دهیار و شورا‌های اسلامی روستایی باید بنا به اقتضای شرایط فرهنگی روستا و میزان پذیرش مردم دارای برنامه خاص فرهنگی باشند و با توجه به شرایط و مقتضیات هر روستا و نوع آسیب‌های اجتماعی و همچنین با مشارکت خود مردم به مسائل روز محل پرداخته شود.

انتهای پیام/ح

کاهش آسیب های اجتماعی در روستاهای اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار