یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت پست اعلام کرد که هموطنان می‌توانند کمک‌های خود برای دانش آموزان نیازمند را به دفاتر پستی تحویل دهند.

دفاتر پستی برای دانش آموزان نیازمند نوشت افزار جمع می‌کنندبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا قادری از اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست اعلام کرد: با پیوستن شرکت ملی پست به پویش "مشق احسان"، مردم نیکوکار می‌توانند در هر جای کشور که هستند با نوشتن عبارت " برسد به دست مشق احسان" روی نوشت‌افزار اهدایی خود و تحویل آن به دفاتر پستی دولتی، در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

او تصریح کرد: یک هزار و ۲۰۰ دفتر پستی در سراسر کشور، آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی است تا پیش از شروع سال تحصیلی، نوشت‌افزار‌های اهدایی به دست کودکان و نوجوانان نیازمند برسد.

به گفته او، روزانه ۲۰۰ داوطلب مردمی از ساعت هشت صبح تا هشت شب در مرکز بسته‌بندی نوشت‌افزار پویش مشق احسان در مصلی تهران گرد هم می‌­آیند تا نوشت افزار‌های اهدایی مردم برای دانش آموزان نیازمند را بسته‌بندی کنند.

افراد داوطلب می‌توانند برای کمک به بسته‌بندی نوشت‌افزار اهدایی که در سوله مشق احسان در بخش جنوبی مصلی تهران (روبروی در چهارم) انجام می‌­شود، مشارکت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پست ، نوشت افزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار