سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: دیداری که ۷ گل داشته باشد به طور حتم بازی جذابی بوده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم برنده بازی شویم و دیداری که ۷ گل داشته باشد به طور حتم بازی جذابی بوده است. در مجموع از همه بازیکنانمان تشکر می‌کنم که با همه وجود تا آخر بازی تلاش خود را کردند. علاوه بر این درباره گل‌هایی که دریافت کردیم باید با بازیکنان بیشتر صحبت کنیم. تیم ما جوان است و اشتباهات ساده‌ای داشتیم.

او ادامه داد: ما در این بازی می‌توانستیم گل نخوریم و با شرایط بهتری پیروز شویم، اما متاسفانه اواخر بازی حساس شد و زمان برای ما نمی‌گذشت. در مجموع بازی خوبی بود و امیدوارم روند خود را تا پایان لیگ حفظ کنیم. می‌دانیم برای تیم جوان ما هفته به هفته شرایط سخت‌تر می‌شود و جای خوشحالی دارد که توانستیم برنده این بازی شویم.  


بیشتر بخوانید: سایپا ۴ - نساجی مازندران ۳/ صادقی اجازه کامبک به شاگردان مهاجری نداد


تیم جوان ما در تک صحنه ها اشتباهاتی داشت 

صادقی درباره اینکه تیم سایپا  در نیم ساعت پایانی بازی ۳ گل دریافت کرد و وقفه لیگ باعث به هم ریختگی این تیم در این بازی شده بود، گفت: درباره این موضوع صحبت کرده بودیم و مشکل این مورد نبود. تیم ما جوان است و در تک صحنه‌ها اشتباهاتی داشت که منجر به این شد که گل بخوریم و تحت فشار قرار بگیریم. تیم ملی بازی هایش مهم است و وقفه در لیگ ایجاد می‌شود و باید با این موضوع بسازیم به همین علت سعی کردیم در تعطیلات لیگ چند بازی دوستانه برگزار کنیم تا آماده باشیم. به طور حتم کار می‌کنیم و از  این بازی درس می‌گیریم تا در  بازی‌های  بعدی اشتباهات خود را تکرار نکنیم.  

او در پایان خاطر نشان کرد:  اگر دقت کرده باشید ما در نیم ساعت آخر بازی علاوه بر اینکه ۲ گل خوردیم ۲ موقعیت گلزنی خوب داشتیم که می‌توانستیم تبدیل به گل کنیم. فوتبال همین است و لحظه‌ها در فوتبال تاثیرگذار است و اگر گل نزنیم در نهایت گل می‌خوریم. به هر حال باید روی ضعف‌های خود بیشتر کار کنیم تا روز به روز بهتر شویم.  

انتهای پیام/ 

اظهارات صادقی درباره پیروزی برابر تیم نساجی مازندران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار