سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حرکت اسماعیلی نه تنها کارت قرمز نداشت بلکه خطایی انجام نداد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان و استقلال امروز (یکشنبه) به مصاف هم رفتند. در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

استراماچونی: اسماعیلی خطایی انجام نداد/ بدترین قسمت مسابقه، نبود ۳ بازیکن در دربی است

آندره استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از مسابقه مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: شروع خوبی برابر نفت مسجد سلیمان داشتیم و با ضربه قائدی به گل رسیدیم و نزدیک شدن تیم ما به دروازه حریف بسیار خوب بود.

او ادامه داد: در نیمه دوم قصد داشتیم دوباره به دروازه حریف نزدیک شویم و گل دوم را بزنیم. زمانی که می‌خواستیم گل دیگری را به ثمر برسانیم ضربه آزاد زدیم که نمی‌دانم آن صحنه افساید بود یا نه و به همین دلیل گل را دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال بیان کرد: بدترین خبر این است که احتمالا ۳ بازیکن را از دست بدهیم. دیاباته به دلیل ضربه وارد شده به پهلو اش باید آزمایش دهد. قائدی هم از ناحیه مچ پا مصدوم است و درباره اسماعیلی اتفاقی که افتاد از دید من خطا نبود و نباید کارت می‌گرفت.

او درباره گل مردود تبریزی گفت: فیلم مسابقه را ندیدم و نمی‌توانم نظر بدهم. درباره اسماعیلی نه تنها کارت قرمز نداشت بلکه خطایی انجام نداد.

استراماچونی گفت: در بازی امروز موقعیت‌های بیشتری نسبت به بازی‌های قبلی داشتیم و، اما موقعیت‌ها را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال بیان کرد: طبیعی است وقتی بازیکنان جدید به تیم اضافه می‌شوند زمان می‌برد تا تیم به هماهنگی کامل و دلخواه برسد. قبول ندارم تیم ما در نیمه دوم در لاک دفاعی فرو رفت چرا که ما فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. شانس زیادی برای گلزنی داشتیم و ضربه قائدی از کنار دروازه به بیرون رفت.

او افزود: اول از همه تیمی هستیم که بعد از سه مسابقه ۲ امتیاز کسب کردیم و کسی که ناراضی است ما هستیم و باید روش را تغییر دهیم تا به نتیجه برسیم.

استراماچونی گفت: گلی که دریافت کردیم به دلیل اشتباه ما بود و اینکه گفته می‌شود تیم از دقیقه ۶۰ به لاک دفاعی فرو رفت درست نیست.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار