نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امیدواریم به واسطه طرح مثلث توسعه کشور، در جهت اقتصاد مقاومتی تکانی بخورد و یک خار سهمگین در چشم دشمنان شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، گفت: شرکت کردن امروز من در این جلسه به واسطه طرح‌های ارزشمند استاندار خراسان رضوی و پافشاری ایشان برعملیاتی کردن طرح هایشان بود، لذا من امیدوار شدم تا قدمی برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.

او با تقدیر از اهداف طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی، ادامه داد: طرح و برنامه استاندار خراسان رضوی در کشور بی نظیر است و نمونه آن در کرمان زمینه‌ای شد تا به صورت گسترده‌تر در خراسان رضوی به وسیله ایشان انجام گیرد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: با این نگرش ما امیدوار شدیم که طعم شیرین اقتصاد مقاومتی را در خراسان رضوی بچشیم و این طرح به نتیجه برسد.

آیت الله علم الهدی افزود: اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی یک همکاری جدی طلب می‌کند، هم دستگاه‌های مختلف باید با استاندار همکاری کنند و هم جریان‌های مختلف اقتصادی مشهد و مرکز استان باید پا به پای این طرح حرکت کنند والا اینکه برخی از آقایان سرمایه بگذارند و پروژه‌ها صرفا به نتیجه برسد یا نرسد و نتیجه مناسبی نداشته باشد، ناامیدی خاصی در استان شروع می‌شود.

او با اشاره به اینکه امیدواریم به واسطه این طرح کشور در جهت اقتصاد مقاومتی تکانی بخورد و یک خار سهمگین در چشم دشمنان شود، تصریح کرد: شاخصه این طرح کاهش نرخ بیکاری است و این شاخصه زمانی محقق می‌شود که مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی در نهایت در این استان به نتیجه برسد.
 
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عزیزان ما در اتاق اصناف و اتحادیه‌ها با کمک سازمان صنعت، معدن و تجارت با یک حرکت حساب شده اقتصادی به واسطه اتحادیه‌ها می‌توانند کارخانه‌هایی که در شهرمان است را احیاء کنند.

آیت الله علم الهدی افزود: به طور مثال بازار پوشاک در مشهد آنقدر قوی است که در هیچ جای کشور اینگونه نیست و باید بررسی شود که چه تعداد کارخانه و دستگاه‌های تولیدی در عرصه پوشاک به زمین خورده اند و راه حلی برای راه اندازی دوباره آن‌ها صورت بگیرد.

او با اشاره به اینکه تولیدی‌های بزرگی داریم که باید با حمایت‌ها دوباره به چرخه فعالیت برگردند، ادامه داد: این قصه باید از طریق دستگاه‌های متولی حوزه اقتصاد پیگیری شود تا شاهد سرمایه گزاری‌های داخلی از نظر توسعه اقتصاد مقاومتی در مشهد و خراسان رضوی باشیم.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی خطاب به استاندار استان، گفت: در قرارداد‌های معین اقتصادی باید اقدام ضرب العجلی صورت بگیرد و افرادی که قصد فعالیت در این عرصه را دارند، الگو‌های توسعه اقتصادی خود را پیش از اجرا در اختیار شما قرار دهند تا برنامه و پروژه آن‌ها معلوم باشد.

آیت الله علم الهدی افزود: همانطور که استاندار بیان کرد رزمندگان میدان جنگ «فعالان اقتصادی» هستند که سرمایه خود را در راه جنگ با استکبار جهانی و مقابله با دشمن وقف می‌کنند.
 
انتهای پیام//ف.س
 

فعالان اقتصادی رزمندگان میدان جنگ با استکبار هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.