در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، همایش همدلی و همزبانی معماران خشت اول در منطقه لاران برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، همایش همدلی و همزبانی معماران خشت اول با حضور ۳۰۰ نفر از اولیای دانش آموزان کلاس اول در شهر سورشجان منطقه لاران شهرستان شهرکرد برگزار شد.

فرج الله اعرابی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری هدف از برگزاری این همایش را ایجاد تعامل مثبت و سازنده بین خانه و مدرسه، آشنایی اولیای دانش آموزان با روش‌های آموزشی و تربیتی و ایجاد هماهنگی و همکاری بین خانه و مدرسه، نقش معلمان پایه اول در رشد و تعالی شخصیت وجودی دانش آموزان بیان کرد.

او با اشاره به این موضوع که هر دو نهاد خانه و مدرسه باید به نقش خود خوب عمل کنند افزود: هماهنگی بین نهاد خانواده و مدرسه با یک برنامه منسجم می‌تواند مثمر ثمر باشد.

اعربی اضافه کرد: آماده کردن دانش آموز از نظر روحی و روانی قبل از فرستادن به مدرسه، توجه به تفاوت‌های فردی دانش آموزان، تشویق دانش آموزان ودوری از تنبیه از نکات زیر بنایی ساختن شخصیت دانش آموز می‌باشد.

او ادامه داد: دخالت نداشتن در شیوه آموزش معلمان کلاس اول بدون آموزش و داشتن قدرت تحمل در پاسخ دادن به چرا‌های دانش آموزان کلاس اول و همچنین توجه به سوالات اعتقادی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن‌ها توجه شود.

انتهای پیام/خ

برگزاری همایش همدلی و همزبانی معماران خشت اول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.