جانشین دادستان زرند گفت: کارگروه رسانه و فضای مجازی برای آگاه سازی مردم تشکیل و شاهد کاهش جرایم حوزه مجازی هستیم و برنامه‌ های ویژه‌ای در عرصه فرهنگ سازی ، تهیه و تولید محتوا مناسب در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  یعقوب احمدی جانشین دادستان زرند در کارگروه رسانه و فضای مجازی شورای پیشگیری از وقوع جرم زرند گفت: نسخه‌ی عزتمندانه امام حسین علیه السلام برای تمام جوامع بشری، پایداری و مقاومت در برابر قدرت‌های غیر الهی زرپرست و زورگو در تمام دوران ها است، مسئولان ما اگر چه دیر، ولی بالاخره متوجه اثرگذاری این نسخه‌ی شفابخش شدند و امیدواریم با تاسی از این شیوه، مشکلات کشور را حل نمایند.

احمدی با تاکید بر پیروی از قیام اباعبدالله توسط تمام ارکان حاکمیت گفت: قیام حسین ابن علی علیه السلام که سرشار از مفاهیم اجتماعی سیاسی اخلاقی و فرهنگی است درس‌های فراوانی برای بشریت دارد که ایستایی در برابر ظلم و بی عدالتی و همچنین ترویج روحیه‌ی ایثار و شهادت طلبی تنها بخشی از این دانشگاه انسان ساز است.

احمدی با اشاره به دشمنی تمام نشدنی سردمداران کفر و تقابل همیشگی جریان خیر و شر افزود: در دورانی زندگی می کنیم که سطح آگاهی عموم مردم به بقای این دشمنی بالا رفته و انتظار می‌رود خواص هم این اهمیت را با بصیرتی والا درک کنند.

این مقام قضایی با تاکید بر هوشیاری تمام مدیران جامعه در مواجه با سیاست‌های استکبار در برابر جریان انقلاب اسلامی اظهار کرد: که دشمن از هر جایی که ضعف ما را احساس کند با قدرت شیطانی ورود می کند.

او با اشاره به دغدغه رهبر انقلاب نسبت به جریان نفوذ دشمنان گفت: یکی از مهمترین ابزار‌هایی که وجود دارد بحث فضای مجازی است و امروزه وظیفه آحاد جامعه در تمام سطوح این است که با بررسی عمیق اهداف انقلاب اسلامی اجازه هیچگونه منفذی برای لطمه زدن به درختی که توسط امام راحل کاشته شده و بدستان توانمند مقام معظم رهبری تنومند گشته و با خون هزاران شهید آبیاری و ضمانت یافته است را ندهند.

احمدی، نقش رسانه و فضای مجازی را در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم خواند و گفت: طی مدتی که با تدبیر دادستان انقلابی زرند کارگروه رسانه و فضای مجازی برای آگاه سازی مردم تشکیل شده شاهد کاهش جرایم حوزه مجازی هستیم و خوشبختانه برنامه‌های بسیار ویژه‌ای در عرصه فرهنگ سازی و خصوصا تهیه و تولید محتوا مناسب در دست اقدام است.

انتهای پیام/ی

سطح آگاهی عموم مردم نسبت به دشمنی استکبار بالا رفته

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار