نمایندگان اوزان ۸۷ و ۹۷ کیلو گرم کشورمان در رقابت‌های ۳ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان از رسیدن به دیدار نیمه نهایی بازماندند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات ۳ وزن ۶۷، ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان از صبح امروز (یکشنبه) در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست مقابل پیتر اوهلر از آلمان با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید. وی در دور بعد کریل میلوف دارنده مدال نقره جهان از بلغارستان را ۷ بر ۳ مغلوب کرد و راهی مرحله بعدی شد. وی در مرحله یک هشتم نهایی  مقابل گابریل روسیلو کایند از کوبا با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری رسید و راهی دور یک چهارم نهایی شد. ساروی در این مرحله با آرتور آلکسانیان، قهرمان المپیک و جهان از ارمنستان روبرو شد و در یک رقابت نزدیک با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب شد. ساروی در صورت راهیابی آلکسانیان به دیدار فینال برای کسب مدال برنز می تواند در گروه شانس مجدد به کار خود ادامه دهد.


بیشتر بخوانید:ساروی با پیروزی شروع کرد/ دلخانی به رده بندی رسید


در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۳۹ کشتی گیر شرکت کرده اند، رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل زاخاری برگ از سوئد ۲ بر یک به برتری رسید. وی  در دور بعدی با شکست ۶ بر صفر عباس اف از آذربایجان راهی یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل دنیس کودلا دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک از آلمان با نتیجه یک بر یک مغلوب شد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. طاهری برای رسیدن به مدال برنز باید منتظر حضور فرنگی کار آلمانی به دیدار نهایی باشد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم حامد تاب در دور اول مقابل اسماعیل بوررو مولینا، قهرمان المپیک و جهان از کوبا با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد و برای کسب مدال برنز باید منتظر حضور این کشتی گیر به دیدار فینال باشد در صورت شکست فرنگی کار کوبایی پیش از دیدار فینال تاب از دور رقابت ها کنار خواهد رفت.

گفتنی است در پایان مسابقات مقدماتی چهار وزن نخست کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی جهان سعید عبدولی در وزن ۸۲ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد و میثم دلخانی در گروه شانس مجدد وزن ۶۳ کیلوگرم با شکست ۵ بر ۳ "جین وونگ جانگ" از کره جنوبی به دیدار رده بندی رسید. پویا ناصر پور و امین کاویانی نژاد نیز در اوزان ۵۵ و ۷۲ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفتند.


بیشتر بخوانید:فینالیست‌های چهار وزن نخست مشخص شدند/ شانس ایران برای کسب ۲ مدال برنز


انتهای پیام/

شکست تمامی نمایندگان ایران در روز دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار