معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت:دو هزار و ۴۰۰ زائر اولی کمیته امداد با حمایت کمیته امداد اصفهان، مردم نیکوکار و با دریافت کمک هزینه تا سقف ۸۰۰ هزار تومان راهی پیاده‌روی اربعین می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، آرش محمدحسینیان معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین حسینی در سال‌های اخیر جایگاه ویژه‌ای در میان عاشقان حسینی یافته، اظهار داشت: این رویداد بزرگ و پر شور به یکی از مقاصد اصلی سفر‌های زیارتی تبدیل شده است.

او افزود: در این راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) برای حضور اقشار نیازمند زیر پوشش در این راهپیمایی و بهره‌مندی از فیوضات آن مشارکت کرده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه برنامه این نهاد در سال جاری تسهیل اعزام ۲۴۰۰ مددجوی به کربلای معلا و عتبات عالیات است، گفت: این سفر به صورت انفرادی انجام می‌گیرد و پیگیری امور آن بر عهده خود مددجویان است و کمیته امداد استان اصفهان برای کمک به تسهیل این روند به مددجویان تا سقف ۸۰۰ هزار تومان با همراهی و همیاری خیران ونیکوکاران کمک هزینه پرداخت می‌کند.

او تصریح کرد: در سال گذشته ۱۷۰۰ نفر از جامعه زیر پوشش این نهاد از کمک هزینه سفر به عتبات عالیات در اربعین حسینی بهره‌مند شدند.
محمدحسینیان ادامه داد: کمک مردم و خیران می‌تواند زمینه افزایش تعداد نیازمندانی که در این سفر معنوی شرکت می‌کنند را فراهم کند و بر عظمت و شور این نماد بزرگ اتحاد شیعیان بیفزاید.

او با اشاره به اجرای طرح شوق زیارت توسط این نهاد، اظهار داشت: این طرح برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نیازمندانی که تاکنون به سفر‌های زیارتی مشرف نشده‌اند، برنامه‌ریزی شده و مردم نیکوکار اصفهانی می‌توانند با مراجعه به تارنمای   shogheziarat.ir  و دفاتر این نهاد در سراسر استان در این امر خداپسندانه سهیم شوند.
 
انتهای پیام/س

 

اعزام مددجویان کمیته امداد به کربلای معلا

برچسب ها: کمیته امداد ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.