رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: با اجرای طرح زوج و فرد ترافیک ۳۰ درصد کاهش می یابد.

طرح زوج و فرد تنها  ۳۰ درصد ترافیک را کاهش می دهدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ کیومرث غلامی  با اشاره به شروع طرح زوج و فرد در خیابان‌های اصلی شهر از روز گذشته (۲۳ شهریور)، گفت: این طرح هرساله با فرا رسیدن مهرماه و زمان بازگشایی مدارس در معابر و خیابان‌های اصلی شهر اجرا شده و تا پایان سال ادامه می‌یابد جریمه ورود به طرح ۲۰ هزار تومان است و این امکان وجود دارد که با ورود به طرح، خودروی خاطی در دفعات مکرر توسط چند مامور جریمه شود.

او  با اشاره به پوشش کامل محدوده طرح توسط نیرو‌های راهور، گفت: اجرای این طرح نیازمند استفاده از دوربین است، اما در کرمانشاه هنوز این طرح به شیوه سنتی و با استفاده از عوامل انسانی اجرا میشود.

غلامی با اشاره به لزوم اجرای این طرح در برخی شهرک‌ها از جمله الهیه و مسکن نیز گفت: به علت کمبود نیروی انسانی فعلا اجرای این طرح در این شهرک‌ها امکانپذیر نیست و اگر از دوربین استفاده شود میتوان محدوده طرح را توسعه بخشید.

او بیان کرد: انتظار این است که با اجرای طرح زوج و فرد ترافیک در خیابان‌ها و معابر اصلی شهر به نصف کاهش یابد، اما در خوشبینانه‌ترین حالت این کاهش ترافیک ۳۰ درصد خواهد بود



انتهای  پیام/ز

 


اجرای طرح زوج و فرد ترافیک در خیابان‌ها و معابر اصلی شهر کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.