رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان گفت: بازدید از مراکز بخش خصوصی به صورت مستمر صورت می گیرد.

 صباغ زاده  رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: در ۵ ماهه نخست امسال تعداد ۶۲۸ مورد بازدید از مرکز بخش خصوصی اعم از مراکز درمانی، داروخانه ها، مراکز مایه کوبی دام و طیور، پخش‌های استانی، آزمایشگاه‌ها و کارخانجات تولید کننده افزودنی خوراک دام و طیور انجام شده است.

اوبا اشاره به اینکه این بازدید‌ها با هدف کنترل عملکرد صحیح و مطابق ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی صورت می‌گیرد. ادامه داد: در این بازدید‌ها مواردی از قبیل رعایت دمای مناسب داروخانه و انبار، عدم وجود دارو‌های تاریخ گذشته، کنترل حضور مسئولان فنی و رعایت ساعات کاری و ... مورد بررسی قرار می‌گیرد.

صباغ زاده اظهار کرد:کارشناسان دارو و درمان، رصد و پایش زنجیره تامین تا توزیع دارو‌ها و واکسن‌ها را به طور مستمر انجام می‌دهند.

رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان  با اشاره به اینکه در بازه‌ی زمانی ۵ ماهه نخست سال جاری تعداد۶ هزار و ۷۷۲ دام و طیور در درمانگاه‌های بخش دولتی و تعداد۷هزار و ۹۹۸ دام و طیور در مراکز درمانی بخش خصوصی معاینه و درمان شدند .

او اظهار کرد: این عمل  نشاندهنده خدمت رسانی بخش خصوصی همگام با بخش دولتی بوده و در این راستا مراکز بخش خصوصی در ایام تعطیل کشیک بوده تا در مواقع ضروری به دامداران خدمات ارائه نمایند.

انتهای پیام / ط ا

معاینه بیش از ۷هزار دام و طیور در مراکز درمانی بخش خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار