فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت:۱۰۰دانشجوی بسیجی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مناطق صعب العبور ریگان به محرومین منطقه ارائه خدمات کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ مصطفی دهقانیان فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت:در بحث اردو‌های جهادی دانشجویان فرصتی دارند برای فراغت، اما با کار وتلاش وخدمت به محرومین در قالب اردو‌های جهادی خدمت رسانی می‌کنند.

او تصریح کرد:دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان ریگان در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی ،دندانپزشکی وبهداشت عمومی در دو نقطه سرزه وزیارت شاه فعالیت نمودند.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان افزود:این دانشجویان بسیجی به مدت یک هفته به بیش از ۲هزار نفر ارائه خدمت کردند.

دهقانیان بیان داشت: از ابتدای تابستان تا کنون بیش از ۱۲۰۰نفر دانشجوی بسیجی در شهرستان ریگان در زمینه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، بهداشتی،و... به اهالی محروم شهرستان ریگان خدمت رسانی نموده اند.

او با اشاره به اینکه جوانان در اردو‌های جهادی خودسازی می‌شوند تصریح کرد: این اردو‌های جهادی تاثیر به سزایی بر روی جوانان دارد.

بخشدار گنبکی با تقدیر از فعالیت اردو‌های جهادی در مناطق صعب العبور ریگان عنوان کرد :در مناطق صعب العبور امکانات بهداشتی وجود ندارد که نیاز به توجه جدی دارند.

علیرضا جاویدان اظهار کرد:خدمات بهداشتی در مناطق صعب العبور ضعیف است که اردو‌های جهادی در این مناطق می‌توانند نقش به سزایی را در خدمات رسانی داشته باشند.

انتهای پیام/ی

ارائه خدمات بهداشتی ضعیف در مناطق صعب العبور ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.