در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، پنج دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی‌های هفته پنجم  لیگ برتر انگلستان، ۵ بازی دیگر برگزار شد که تیم‌های چلسی، منچستر یونایتد و تاتنهام توانستند ۳ امتیاز  دیدارهای این هفته خود را کسب کنند.

هتریک تمی آبراهام برای پیروزی آبی پوشان کافی بود

در پرگل‌ترین بازی این هفته، شاگردان فرانک لمپارد در یک بازی خارج از خانه برابر ولور همپتون به پیروزی رسیدند. تمی آبراهام ستاره ۲۱ ساله چلسی که چندی پیش به دلیل از دست دادن ضربه پنالتی در بازی فینال سوپرجام اروپا مورد توهین و تحقیر‌های نژادپرستانه واقع شده بود، در این دیدار ۳ گل بار برای آبی پوشان لندنی گلزنی کرد البته یک گل هم برای ولورهمپتون به ثمر رساند، اما درخشش خیره کننده او در این دیدار برای جبران اشتباهی که داشت و پیروزی تیمش کافی بود. فیکا توموری و میسون مانت دیگر گلزنان چلسی در این بازی بودند.

برد مقتدرانه اسپرز‌ها برابر کریستال پالاس

تاتنهام در دیداری خانگی موفق شد کریستالال پالاس را با ۴ گل شکست دهد و در پایان هفته پنجم ۸ امتیازی شود. سونگ هیونگ مین، مهاجم ملی پوش کره‌ای ۲ بار برای تاتنهام گلزنی کرد اریک لاملا دیگر گلزن تاتنهام بود. پاتریک فن آنهولت، مدافع هلندی کریستال پالاس نیز در دقیقه ۲۱ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.


بیشتر بخوانید: لیورپول ۳ - نیوکاسل یک/ برد قاطع شاگردان کلوپ در لیگ جزیر


پیروزی خفیف شیاطین سرخ با کمک پنالتی

منچستر یونایتد در اولدترافورد به مصاف لسترسیتی رفت  و در پایان موفق شد با تک گل دقیقه ۸ مارکوس رشفورد که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، حریف بالای جدولی خود را شکست دهد. هری مگوایر در این دیدار در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت و عملکرد خوبی برابر تیم فصل گذشته خود بر جای گذاشت.

توقف برایتون در غیاب لژیونر ایرانی 

برایتون که از ۴ بازی گذشته خود ۴ امتیاز به دست آورده بود این هفته در خانه برابر برنلی قرار گرفت و با تساوی ۱-۱ متوقف شد. علیرضا جهانبخش مانند بازی‌های گذشته برایتون، در این دیدار هم فرصت بازی پیدا نکرد.


بیشتر بخوانید: بازیکن پیشین چلسی: وزن بالای «بکر» می‌تواند زمان بازگشت او به میادین را به تاخیر بیندازد


مصاف تیم‌های میانه جدولی به سود ساوتهمپتون به پایان رسید

در دیگر بازی این هفته شفیلد یونایتد با ۱ گل برابر ساوتهمپتون شکست خورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار