معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری مشهد گفت: سه هزار دفتر مشاور املاک فاقد مجوز در مشهد فعالیت دارند که با تدوین "طرح ساماندهی" فعالیت این واحد‌های صنفی نظام‌مند و مطابق قانون می‌شود.

فعالیت سه هزار دفتر مشاور املاک فاقد مجوز در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حیدر خوش نیت  معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری مشهد گفت: این طرح پس از تدوین توسط فرمانداری، اتحادیه صنف مشاور املاک شهرستان مشهد، سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و با حمایت دستگاه قضایی اجرا خواهد شد.

او تصریح کرد: اتحادیه صنف مشاور املاک مشهد شمار دفاتر فعال مشاور املاک را در این شهرستان بیش از این تعداد اعلام کرده بنابراین بر همین اساس حدود نیمی از دفاتر مشاور املاک فعال مشهد فاقد مجوز هستند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری مشهد گفت:  پراکندگی مکان استقرار و حوزه فعالیت این واحد‌های صنفی فاقد مجوز بیشتر در حاشیه شهر می‌باشد و به همین سبب تخلفات و ساخت و ساز‌های فاقد مجوز بسیاری در این مناطق انجام شده است.

بر اساس اعلام فرمانداری مشهد حدود ۱۰ هزار واحد صنفی فاقد مجوز در سطح این شهرستان فعالیت دارند. در این میان دفاتر مشاوره املاک بیشترین سهم را به خود اختصاص داده اند.

شهرستان مشهد با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت و ۹ هزار و ۸۱ کیلومترمربع مساحت متشکل از سه بخش مرکزی، احمد آباد و رضویه است. کلانشهر مشهد با ۳۵۰ کیلومتر مربع مساحت و سه میلیون نفر جمعیت در بخش مرکزی این شهرستان قرار دارد.
 
انتهای پیام// ز.م
 

اجرای طرح ساماندهی به منظور قانونمندی فعالیت واحدهای  صنفی فاقد مجوز در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.