رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: عملیات احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی مجتمع لاکان رشت از سال ۸۷ آغاز به کار کرده است.

پیشرفت فیزیکی ۵۴ درصدی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی لاکانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت مجلس پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی لاکان رشت با اشاره به اینکه تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه در اولویت قرا دارد، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده شش بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی در شش استان کشور احداث شود.

وی با بیان اینکه یکی از این استان‌ها و شهرها، گیلان و شهر رشت است، افزود: امیدواریم با مشارکت و حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری داخلی شاهد بهره برداری از این بیمارستان‌ها در کوتاه‌ترین زمان باشیم.

پیشرفت فیزیکی ۵۴ درصدی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی لاکان

در ادامه این بازدید استاندار گیلان نیز با اشاره به بهره برداری از این بیمارستان جدید تا پایان امسال در این استان، اظهار کرد: عملیات احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی مجتمع لاکان رشت از سال ۸۷ آغاز به کار کرده است.

ارسلان زارع به پیشرفت ۵۴ درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته این پروژه باید تا سال ۱۴۰۰ تکمیل و بهره برداری شود.

لازم به ذکر است برای ساخت این بیمارستان تاکنون حدود ۴۶۳ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن به هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

قرار است بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی لاکان رشت سال ۱۴۰۰ افتتاح شود.

انتهای پیام/ز

صحبت های رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.