عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: کمیته استیناف آخرین مرجع رسیدگی کننده به پرونده‌ها است و به همین دلیل اعضای این کمیته تحقیق و بررسی همه جانبه روی تمام پرونده‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص تاخیر در رسیدگی به پرونده‌ها در کمیته استیناف اظهار داشت: کمیته استیناف آخرین مرجع برای رسیدگی به پرونده‌ها و امید طرفین به رای این کمیته است، بنابراین اعضای این کمیته با تحقیق و بررسی همه جانبه روی پرونده‌ها کار می‌کنند تا حق کسی پایمال نشود. پرونده سوپرجام یکسالی می‌شود که در دادگاه cas است و هیچکس به این موضوع اعتراض نمی‌کند، اما کمیته استیناف روی پرونده‌های مهمی تحقیق می‌کند و با این حال از ما ایراد می‌گیرند که چرا صدور رای طول می‌کشد.


بیشتر بخوانید: مهدی: فرصت ارسال مدارک از سوی باشگاه‌ها تمام شد/خطر حذف ۴ باشگاه ما در آسیا هنوز وجود دارد


دادرس در ادامه گفت: گاهی اوقات دادگاه تجدید نظر حکم دادگاه بدوی را رد می‌کند، زیرا استقلال رای دارد و دنباله روی مرجع دیگری نیست که این موضوع جای خوشحالی دارد. ما ادعا نمی‌کنیم که اشتباه نداریم، اما تمام سعی ما برقراری عدالت است.

او در خصوص پرونده مربوط به کفاشیان و ترابیان که در این کمیته در دست بررسی است گفت: این پرونده در مراحل حساسی قرار دارد و جزئیات پرونده را در اختیار رئیس کمیته قرار دادیم و شخص رئیس کمیته باید در این باره صحبت کند، زیرا ممکن است تناقض پیش بیاید و من نکته‌ای را از قلم نگویم.


بیشتر بخوانید: آرای کمیته وضعیت بازیکنان فوتبال اعلام شد


عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا پرونده محرومیت بلبلی، بازیکن استقلال به کمیته استیناف رسیده است، گفت: در حال حاضر از این پرونده اطلاعی ندارم، زیرا کمیته تعیین وضعیت برای مدتی بدون رئیس اداره می‌شد و پرونده‌های زیادی باقی مانده که ما جلسات متعددی برای رسیدگی به آن‌ها برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات مهدی دادرس در دفاع از عملکرد کمیته استیناف 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار