رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قائمشهر از پاکسازی و زیبا سازی حریم محور‌های این شهرستان با هدف افزایش ضریب ایمنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سجاد رحیمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قائمشهر با بیان اینکه پاکسازی و زیبا سازی حریم محور‌های این شهرستان با هدف افزایش ضریب ایمنی انجام می‌شود، گفت: این اداره به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی و با عنایت به تاکیدات استاندار مازندران (طرح اجرایی مازندران پاک) اقدام به ساماندهی و پاکسازی محور‌های ارتباطی تحت پوشش خود کرد.

او پاکسازی حریم راه‌ها، تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز، برچیدن تابلو‌های غیراستاندارد و بدون مجوز، جمع آوری نخاله‌ها را از برنامه‌های اجرایی این اداره در راستای زیباسازی حریم راه‌ها عنوان کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قائمشهر افزود: محور‌های ارتباطی ساری  قائمشهر، قائمشهر  سیمرغ، قائمشهر  شیرگاه، قائمشهر  بابل از جمله محور‌هایی بودند که عملیات پاکسازی و جمع آوری زباله، نخاله با حضور مستمر سه اکیپ راهداری و با بکارگیری امکانات و تجهیزات راهداری در آن‌ها در حال اجرا است.

انتهای پیام/ م

افزایش ضریب ایمنی و کاهش سوانح رانندگی در حریم جاده قائمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.