با عنایت به تدابیر شهردار تهران و نظر به مصوبه جلسات ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران، تمام امور مربوط به مرز خسروی به شهرداری منطقه ۱۳ محول شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با عنایت به تدابیر شهردار تهران و نظر به مصوبه جلسات ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران، کلیه امور و ماموریت‌های مربوط به مرز خسروی به شهرداری منطقه ۱۳ محول شده است، در این راستا این منطقه با استفاده از ظرفیت‌های موجود و پتانسیل دستگاه‌ها، شهرداری‌ها و ادارات مستقر در منطقه مرزی و مسئولان محلی و جلب مشارکت خیرین و شهروندان در جهت ارائه خدمات شایسته به سوگواران و زائران ابا عبدالله الحسین (ع) با تمام قوا گام برداشته است.

تمیهدات ویژه منطقه ١٣ شهرداری تهران برای خدمات رسانی به زائران اربعین در مرز خسروی

شایان ذکر است، علاوه بر حضور مستمر شهردار و مدیران منطقه ۱۳ در کرمانشاه و تعامل با مسئولان این شهر، ستادی برای برنامه ریزی و هماهنگی اقدامات و تقسیم وظایف در مورد فعالیت منطقه در مرز خسروی در ایام اربعین با تأکید بر مدیریت هزینه در جلسات مختلف تشکیل شد.


بیشتر بخوانید: کرایه حمل و نقل زائران اربعین تغییر نخواهد کرد


علاوه بر تجهیز و آماده سازی ملزومات و تجهیزات و آماده باش نیروی خدماتی و فراهم کردن محل اسکان، نسبت به مناسب سازی و ساماندهی فضای سبز، زیباسازی و سرویس‌های بهداشتی محدوده تعیین شده، آماده باش کارگران برای نظافت مسیر، استقرار مخازن زباله و توزیع کیسه زباله در بین مواکب در سایت مرزی و غیره اقدام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار