خودروی جدید دیفندر، همراهی مطمئن برای مسیرهای برون شهری

شرکت لندرور رندری از وانت دیفندر جدید خود منتشر کرد و از تصمیم این شرکت برای عرضه زودهنگام این اتومبیل سخن گفت.

خودروی جدید دیفندر، همراهی مطمئن برای مسیرهای برون شهریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دیفندر همواره با خودروهای قدرتمند و پرتوان خود در بین مشتریانش شناخته شده است و از سال‌های دور تا کنون محصولاتی مطابق با نیاز و سلیقه خریداران را تولید کرده است. این بار شرکت انگلیسی با انتشار رندری از وانت جدید دیفندر از تصمیم خود برای تولید و عرضه چنین وسیله نقلیه‌ای گفت.


بیشتر بخوانید: جیمنی ولد- Jimny Wald عضو جدید خانواده سوزوکی +تصاویر


یکی از مدیران ارشد دیفندر به تازگی اعلام کرده است: "تولید یکی از خودروهای این شرکت به سادگی اتفاق نمی‌افتد و باید مراحل تحقیق و آزمایش‌های فنی زیادی طی شود. ما به دنبال آن هستیم که وانت جدید این شرکت را با فناوری‌های پیشرفته به خودرویی خاص برای مشتریان خود تبدیل کنیم. در حال حاضر مهندسان دیفندر در تلاش هستند تا با فرایند‌های مختلف وزن اتومبیل آینده این شرکت را کاهش دهند."

خودروی جدید دیفندر، همراهی مطمئن برای مسیرهای برون شهری

لندرور در حال تولید وانتی پرتوان و کارامد

لندرور برای طراحی بدنه و ظاهر خودروهای خود روش‌های مخصوصی را در نظر می‌گیرد و مهندسان این شرکت ساعت‌ها و حتی روزها با نرم‌افزارهای مختلف رایانه‌‎ای مدل‌های متفاوتی را در نظر گرفته و پس از اجماع نظر در مورد یک طراحی مطلوب آن را الگوی تولید قرار می‌دهند. مطمئنا فاصله تقریبا زیاد به اتومبیل‌های تولیدی این شرکت نیز به همین دلیل است. 

از هرطرفی چون این شرکت انگلیسی به صورت تخصصی روی خودروهای SUV و برون شهری کار می‌‌کند، مشتریان همواره انتظار اتومبیلی قدرتمند و بدون عیب و نقص را از دیفندر دارند. یک خریدار خودروی دیفندر توقع دارد در حین رانندگی در مسیرهای برون شهری و صعب‌العبور به سادگی حرکت کرده و به خاطر عدم توان اتومبیل مجبور به گیر کردن و ماندن در راه نشود. 

خودروی جدید دیفندر، همراهی مطمئن برای مسیرهای برون شهری

وانت جدید دیفندر احتمالا ۵.۱ متر طول خواهد داشت. هنوز اطلاعاتی از موتور و جزییات فنی خودرو آینده این شرکت منتشر نشده است، ولی بدون شک این خودرو مشتریان دیفندر را راضی خواهد کرد. خبر‌های غیررسمی حاکی از آن است که وانت جدید دیفندر ۱۲۴۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

انتهای پیام/

لندرور وانت شرکت دیفندر خودروی کارآمد و پرتوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.