سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: نمایشگاه نوشت افزار با تخفیف ویژه و محصولات حجاب اسلامی در دارالقرآن چهارده معصوم (ع) این ناحیه برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه نوشت افزار و محصولات حجاب اسلامی در اهوازصادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه دانش آموزان و اولیاء آن‌ها در تکاپوی تهیه نوشت افزار و ملزومات مدرسه هستند، گفت: دارالقرآن چهارده معصوم (ع) با هدف ارائه نوشت افزار ملی و کمک به تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید، نمایشگاه نوشت افزار با تخفیف ۵ الی ۱۰ درصدی برپا می‌کند.

او به عرضه محصولات حجاب اسلامی در این نمایشگاه اشاره کرد و بیان داشت: این نمایشگاه از ۲۳ شهریور لغایت ۳ مهرماه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ ظهر برگزار می‌شود.

نیسی گمراوی با بیان اینکه دارالقرآن چهارده معصوم (ع) در طول سال تحصیلی نیز نمایشگاه‌های متعددی را برگزار می‌کند، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت، کتب داستان، حجاب اسلامی و... از دیگر برنامه‌های این دار القرآن در سال تحصیلی جدید است.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با تاکید بر ارائه نوشت افزار تولید ملی و با کیفیت در این نمایشگاه اذعان داشت: دارالقرآن چهارده معصوم (ع) در خیابان پیشآهنگی روبروی مسجد آذربایجانی‌ها واقع شده است.

انتهای پیام/گ

افتتاح نمایشگاه لوازم التحریر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.