فرماندار سنقرو کلیایی گفت: شهرستان با قرار گرفتن در مسیر تردد زائرین، از برکات خدمت به زوار کربلای معلی که کمتر از خود زیارت نیست بهره‌مند شده است.

استقبال از زوار اربعین حسینی در سنقر و کلیاییبه گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فرماندار سنقرو کلیایی گفت: مراسم پیاده روی اربعین حسینی، فضای معنوی ارزشمندی را در ایران اسلامی ایجاد نموده و این شهرستان نیز با قرار گرفتن در مسیر تردد زائرین، از برکات خدمت به زوار کربلای معلی که کمتر از خود زیارت نیست بهره‌مند شده است.

معصومی زاده افزود: در این راستا تا کنون تعداد ۲ جلسه با حضور مسئولین ذیربط برگزار و تدابیری برای استقبال از زائرین اندیشیده شده است.

او اظهار داشت: شناسایی موکب‌ها و جانمایی آن‌ها و تامین اقلام مورد نیاز و آب برای موکب ها، زیباسازی، نظافت و رفع مشکلات و کاستی‌های ترافیکی، تامین امنیت مسیر تردد زائرین و موکب ها، نصب نیوجرسی در نقا ط پر خطر و بررسی و اصلاح هندسی و تامین روشنایی نقاط از پیش تعیین شده، استقرار کانکس در ورودی شهر از سمت همدان برای راهنمایی زائرین، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و شیفت بندی اتحادیه‌های صنفی از مهمترین برنامه‌ها در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائرین اربعین حسینی در این شهرستان است.

انتهای  پیام/ز

 

شناسایی موکب‌ها و جانمایی آن‌ها در مسیر تردد زوار اربعین حسینی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.