مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با توجه به درخواست باشگاه استقلال دربی رفت با برگشت باید شرایط یکسان داشته باشد.

فتحی: شرایط برگزاری دربی رفت با برگشت باید یکسان باشدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره دربی پایتخت که ۳۱ شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار می شود گفت: بر مبنای درخواست باشگاه استقلال شرایط برگزاری دربی رفت با برگشت باید یکسان باشد. هر کدام از شرایط ۹۰ به ۱۰ یا ۵۰ به ۵۰ در بازی رفت اجرا شود، بازی برگشت هم باید به همان شکل انجام شود.

او افزود: برگزاری دربی رفت در روز غیر تعطیل هم به این معنی است که دربی برگشت هم باید در یک روز غیر تعطیل برگزار شود.

فتحی ادامه داد: حقیقت این است که اجرای طرح ۹۰ به ۱۰ هرچند که براساس مصوبه سازمان لیگ در ظاهر به باشگاه‌ها واگذار شده، اما به موافقت‌ها، هماهنگی‌ها و زیرساخت‌هایی نیاز دارد و تصمیم گیرنده اصلی در این مورد تنها باشگاه میزبان نیست. لازمه اجراى طرح ۹۰ به ۱۰ در دربى ایجاد بستر مناسب از سوى دو باشگاه و همچنین سایر عناصر برگزار کننده است.


بیشتر بخوانید:

برگزاری نشست میان مدیرعامل، سرمربی و کاپیتان‌های پرسپولیس

خبرخوش برای پرسپولیسی‌ها پیش از دربی


انتهای پیام/

اظهارات فتحی درباره دربی پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدفاروق
۱۷:۴۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
خیلی از دوستان امیدوارم بودند که استقلال نتوانند مجوز بازیهای لیگ قهرمانان آسیا رو کسب کنند که باید گفت برایشون متاسفم شما باید هنوز به استقلال کمک می کردید تا این کار انجام شود هواداران تیم تاج کبیر همیشه پشت تیم شما بودند از همه تیم ها بدی دیدین بجزاز هواداران تاج کبیر یادم می آید که در گذشته هر تیمی که از ایران به لیگ آسیا می‌رفت ازاین های که باهم رقیب بودند بازیکن کمکی می‌برند مثل رسول خطیبی ،شمسایی که در چمن بازی نکرده بود با این کار ما اماراتی ها هم یاد گرفتن یک موقعی الگو فوتبال آسیا بودیم
السد فرهاد مجیدی روتر الوصل به عنوان یار کمکی برد و قهرمان جام هم شد
به امید موفقیت تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا
تاج کبیر
آخرین اخبار