معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به همراه فرماندار بشرویه صبح امروز از بافت فرسوده و قدیمی بشرویه بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: متاسفانه در راستای احیا بافت فرسوده شهر بشرویه هنوز طرح و هدف مشخصی برداشت نشده است که باید یک کارشناس در زمینه مطالعات این طرح مشارکت کند.

او افزود: خوشبختانه با همکاری میراث فرهنگی و شهرداری بشرویه در راستای بسترسازی وجدول گذاری، سنگ فرش بافت تا حدودی کار‌های بسیار شایسته‌ای صورت گرفته است

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت : یک کارشناس برآورد طرح و هزینه‌های تمام شده و جاری این طرح را به سرانجام برساند.

پژمان بیان کرد: اولین گام موثر در بهبود بافت فرسوده در شهر بشرویه مورد توجه است، طرح به ثبت رساندن املاکی است که از ابتدا سند ثبتی نداشته و این اقدام کار را سخت خواهد کرد.

همچنین پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور، میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رسولی مقدم فرماندار شهرستان سرایان و جمعی از مسئولان استانی وشهرستانی از پروژه‌های در دست اقدام باز آفرینی شهری سرایان بازدید کردند.

انتهای پیام/ک

انتقاد معاون وزیر راه از بی‌توجهی به احیای بافت فرسوده شهر بشرویه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.