رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:هوشمندسازی محورهای مواصلاتی استان مهمترین اقدام پلیس برای مدیریت ترافیک در اربعین حسینی است.

هوشمندسازی محورهای مواصلاتی استان ایلام در اربعین حسینیسرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: نیروی انتظامی از مدت‌ها قبل اقدامات خود را برای سهولت تردد زائران آغاز کرده و هوشمند سازی محورهای مواصلاتی برای مدیریت ترافیک اربعین حسینی یکی از مهمترین اقدامات پلیس در این راستا بوده است.

همتی زاده افزود:با توجه به لغو روادید، این روزها شاهد حضور زائران اربعین حسینی در محورهای مواصلاتی هستیم و برای سهولت در تردد، همکاران ما با استفاده از تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری در جاده ها حضور دارند و با تخلفات حادثه‌ساز برابر قانون برخورد می‌کنند.

او یادآور شد: افزایش ظرفیت پارکینگ های شهر مهران ،رفع مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در نقاط کور، سکوبندی و ساماندهی پارکینگ برکت ، تکمیل پل روگذر مسیر جاده ارغوان و عملیات عمرانی و جاده‌سازی از مهمترین برنامه‌های این بازدید بود که انشاالله با تلاش و همکاری همه دستگاهها و برنامه‌ریزی مناسب تا قبل از شروع مراسم اربعین در سال جاری، این نواقصات برطرف و شاهد خدمات رسانی هرچه بهتر از هزاران اباعبدالله الحسین(ع) در سطح استان خواهیم بود.

انتهای پیام/با

تمهیدات لازم جهت مدیریت ترافیک در اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.