دروازه بان تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا گفت: مسی یک بازیکن کلیدی برای تیم است و در بالاترین سطح ممکن فوتبال بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مارک آندره ترشتگن دروازه بان آلمانی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا به جدایی لیونل مسی از جمع آبی اناری پوشان پس از پایان فصل جاری واکنش نشان داد.


بیشتر بخوانید: راز جدایی مسی از بارسا فاش شد


دروازه بان تیم ملی آلمان معتقد است لیونل مسی حق دارد هر تصمیمی برای آینده فوتبالی خود بگیرد. او در این باره گفت: مسی در بالاترین سطح ممکن فوتبال بازی می‌کند و  یک بازیکن کلیدی برای تیم  است.  

ترشتگن در ادامه افزود: من اعتقاد دارم که مسی از بازی در بارسلونا و زندگی در این شهر خوشحال است و تمام هواداران هم از او می‌خواهند در بارسلونا بماند.


بیشتر بخوانید: پیشنهاد مادام العمر بارسلونا به مسی


قرارداد فوق ستاره‌ی آرژانتینی کاتالان‌ها تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و مسی می‌تواند در پایان فصل از بارسلونا جدا شود و به تیم دیگری بپیوندد. وجود بندی در قراداد مسی مبنی بر مجوز جدایی او از بارسلونا در پایان فصل، مسئولان این باشگاه را به تکاپو انداخته تا قرارداد مهاجم ۳۲ ساله خود را پیش از پایان فصل تمدید کنند زیرا مسئولان بارسلونا به خوبی می‌دانند با اتمام فصل جاری پیشنهاد‌های زیادی از سوی باشگاه‌های متمول اروپایی به سمت فوق ستاره آرژانتینی تیمشان روانه خواهد شد و در این صورت کار آن‌ها برای متقاعد کردن مسی به ماندن در نیوکمپ دشوارتر خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار